سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

پیگیری موضوعات عمرانی و خدمات شهری در سفر فرماندار و شهردار به تهران

  فرماندار ویژه لارستان و شهردار لار با سفر به تهران موضوعات مختلف خدمات شهری و عمرانی را مورد پیگیری قرار دادند. داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اصغر فرودی…

 

فرماندار ویژه لارستان و شهردار لار با سفر به تهران موضوعات مختلف خدمات شهری و عمرانی را مورد پیگیری قرار دادند.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار با محمد حسین دائی حامد معاون تجهیزات، پشتیبانی و امور فنی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار و گفتگو کردند.

پیگیری اختصاص خودروهای خدمات شهری و آتش نشانی و همچنین تجهیزات آتش نشانی از مهمترین موضوعات این دیدار بود.

 

در ادامه این دیدارها، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، اصغر فرودی شهردار لار، حسن محمودی رئیس دفتر نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و حامد مقدم عضو شورای اسلامی شهر لار با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور دیدار و در زمینه‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار اصغر فرودی شهردار لار به بیان مسائل و مشکلات مهم شهری بویژه مشکل آسفالت معابر پرداخت و تخصیص قیر رایگان را از نیازهای اساسی این شهر دانست.

حامد مقدم هم در زمینه بحران آب و سیلاب مواردی را بیان کرد.

دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه شهرداری لار باید به دنبال برنامه جدیدی برای تحول شهری باشد، راهکارهایی را در این زمینه ارائه کرد.

این دیدار قول های امیدوار کننده ای از سوی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همراه است.

 

در این سفر داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار با دکتر مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور دیدار کردند.

اختصاص خودرو و دریافت تسهیلات به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری لار، از مهمترین موضوعات این دیدار بود.

 

از دیگر دیدارهای این سفر، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار با دکتر محمد جوانمردی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار کردند.

پیگیری تخصیص قیر رایگان و افزایش آن نسبت به سال گذشته به شهر لار، تامین ماشین آلات سنگین بویژه خودرو نردبان و تکمیل ساختمان جدید شهرداری این شهر، از مهمترین موضوعات این دیدار بود.

 

روابط عمومی شهرداری لار

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پیگیری موضوعات عمرانی و خدمات شهری در سفر فرماندار و شهردار به تهران”

  1. حسام دیبا گفت:

    دولت می‌تواند بخش دولتی از صنعت تراش الماس ایجاد کند تا اشخاص نیکوکار در آن سرمایه گذاری کنند و با توجه به سود دویست برابری این صنعت، سود حاصله ده بار دیگر در همان صنعت سرمایه گذاری شود تا سود مضاعف حاصل گردد و متعاقبا حکومت با سود حاصله ،هزار برابر گدشته پل و جاده و دانشگاه و مسجد بسازد

  2. ناشناس گفت:

    تشكر ميكنيم از فرماندار دلسوز و جهادي لارستان وشهردار شجاع وتوانمند لار كه براي بهسازي شهر لار تلاش مي كنند. جناب اقاي شهردار شما دنبال اهداف بزرگ هستيد ولي تعدادي از كارمندان شهرداري مانع اجراي ان ميشوند. بعضي از كارمندان باروحيه كارمند سالاري و متكبرانه با مردم صحبت ميكنند وبطور يقين نمي گذارند شما به اهداف خود برسيد.واحد امورساختمان شهرداري با مردم بداخلاقي مي كنند و علاوه بر اذيت وازار مردم،مانع از كسب درامد براي شهرداري ميشوند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین