شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کشف راز پرونده قتل یک مرد به دست همسرش در «جویم»

  فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه تلاش کارآگاهان پلیس منجر به رمزگشایی از یک پرونده قتل شد، گفت: متهمانی که بعد از کشتن یک مرد در شهر جویم، جسد…

 

فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه تلاش کارآگاهان پلیس منجر به رمزگشایی از یک پرونده قتل شد، گفت: متهمانی که بعد از کشتن یک مرد در شهر جویم، جسد او را به قیروکارزین منتقل کرده و با اسید سوزانده بودند، دستگیر و روانه دادسرا شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرهنگ قربانعلی روستا امروز یکشنبه ۲۹ مرداد در تشریح جزئیات پرونده قتل یک مرد در جویم، گفت: ۲۳ مرداد گزارش مفقود شدن یک نفر در جویم اعلام و متعاقب آن گزارشی مبنی بر کشف یک جسد در قیروکارزین اعلام شد.

روستا با بیان اینکه مطابقت داشتن مشخصات و چهره فرد مفقود شده و جسد کشف شده، فرضیه قتل را پیش روی پلیس قرار داد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی قیروکارزین طی تحقیقات دقیق و تخصصی، به همسر مقتول مشکوک شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی به شهر جویم اعزام شده و همسر ۳۵ ساله مقتول را دستگیر و برای پاره‌ای از توضیحات به مقر انتظامی قیروکارزین منتقل کردند.

او گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که پس از خوراندن قرص خواب به همسرم، با همدستی یک مرد، با استفاده از اسلحه او را کشتیم و جسد را بعد از انتقال به قیروکارزین، با اسید سوزاندیم تا ردی باقی نماند.

روستا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی قاتل همدست این زن، او را که به شهرستان درگهان فرار کرده بود، دستگیر کرده و به قیروکارزین منتقل کردند و تحویل دادسرا دادند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین