یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دانشجویان «علوم و صنایع غذایی» در راه دانشگاه علوم پزشکی لارستان

برای نخستین بار در علوم پزشکی های استان فارس، پذیرش ۱۲ دانشجوی «علوم و صنایع غذایی» در مجموعه علوم پزشکی لارستان انجام می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

برای نخستین بار در علوم پزشکی های استان فارس، پذیرش ۱۲ دانشجوی «علوم و صنایع غذایی» در مجموعه علوم پزشکی لارستان انجام می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر مریم عبدالهی معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، اظهارداشت: سال گذشته با توجه به ظرفیت ها و تجهیزات موجود در علوم پزشکی لارستان، پیگیری اخذ مجوز برای رشته علوم و صنایع غذایی را در سطح وزارت انجام دادیم که با حضور ارزیابان این رشته از تهران و استان، این مهم چهره جدی تری به خود گرفت.

وی تصریح کرد: وجود آزمایشگاه های متعدد و متنوع در سطح دانشگاه و اساتید خبره و همچنین مهاجرت معکوس نخبگانی برای جذب اعضای هیات علمی و بازگشت آنان به زادگاه خود، سبب شد تا تلاش ما در راستای اخذ مجوز رشته تحصیلی جدید به نتیجه مثبتی منجر شود.

دکتر عبدالهی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار در لارستان و به عنوان تنها دانشگاه علوم پزشکی سطح استان فارس، ظرفیت پذیرش ۱۲ نفر دانشجو در رشته علوم و صنایع غذایی گرایش کنترل کیفی و بهداشتی برای این دانشکده در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۲ درج شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 Responses to “دانشجویان «علوم و صنایع غذایی» در راه دانشگاه علوم پزشکی لارستان”

  1. حسام بندري گفت:

    با کمک دولت، میتوان بخش دولتی از صنعت تراش الماس ایجاد کرد تا اشخاص نیکوکار در آن سرمایه گذاری کنند و با توجه به سود دویست برابری این صنعت، سود حاصله ده بار دیگر در همان صنعت سرمایه گذاری شود تا سود مضاعف حاصل گردد و متعاقبا حکومت با سود حاصله ده هزار دانشگاه بسازد شماره تلفن متخصص صنعت تراش الماس ۰۹۱۵۱۱۰۲۸۰۶ می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر با وی تماس بگیرید

  2. حسام بندري گفت:

    ماشین های گرانقیمت اگر کارت سوختشان باطل شود یک میلیارد دلار جمع میشود که با این بودجه میتوان ده هزار دانشگاه در لار ساخت چون این ایده از لار است بهتر است عواید آن صرف لار فارس شود بهتر است مسئولین این ایده را با مقامات عالی رتبه در میان بگذارند

  3. حسام بندري گفت:

    جریمه راهنمایی و رانندگی اگر متناسب شود با وضعیت مالی راننده یک میلیارد دلار جمع میشود که با این بودجه میتوان ده هزار دانشگاه برای فرزندان پرسنل ناجا ساخت بر اساس مدل ماشین میتوان حدس زد راننده در چه وضعیت مالی بسر می برد

  4. کارمند علوم پزشکی. لارستان گفت:

    خانم دکتر عبدالهی لطفا مطلب. را کاملتر توضیح دهند. که رشته علوم و صنایع. غذایی در دانشکده بهداشت. شهرستان. اوز. ایجاد. میشود. که زیر مجموعه علوم پزشکی. لار ستان. است در دانشکده بهداشت. اوز. رشته های. بهداشت. خانواده. بهداشت عمومی. بهداشت محیط. ورشته علوم تغذیه. وجود. دارند. واین. رشته جدید هم. به. آن اضافه میشود خانم. دکتر نباید. از نام بردن. از دانشکده. بهداشت. اوز. خود داری. کنند. به نفع همه اهالی. لارستان بزرگ. است. که آنرا رعایت. کنیم. تا به سرنوشت. شبکه بهداشت. ودرمان. خنج دچار نشویم.

  5. حسام بندري گفت:

    در برخی کشورها، دانشگاه ها نیمه شب هم فعال هستند و دانشجو آموزش میدهند بهتر است این روش در ایران هم اجرایی شود

  6. از کارکنان دانشکده بهداشت. اوز گفت:

    واقعا که چه قدر تنگ نظری از وزارت خانه موافقت شده. وسازمانی سنجش. هم. آنرا. در دفترچه. اعلام کرده است. که محل. تحصیل. رشته علوم. صنایع غذایی. در دانشکده بهداشت. اوز. است اما. ایشان. در لارستان. اسمی. از. اوز. نمی. آوردند. واقعا که …..؟؟؟

  7. کارمند شبکه بهداشت. ودرمان. اوز گفت:

    خانم دکتر عبدالهی چرا باید به صورت کامل وبا نام. بردن از محل استقرار رشته تحصیل. ابایی داشته باشد. دنیا دیگر. عوض. شده است وباید. دانشکده بهداشت اوز که مرکزی علمی و پژوهشی است. به رسمیت بشناسند وبا این قبیل برخوردهای که ناشی از تنگ نظری. است. خداحافظی. کنند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین