پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیاردی در صنایع تبدیلی و غذایی فارس

مدیرصنایع سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۳۹ پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی و غذایی در این استان صادر شده که سرمایه‌گذاری ۷۳۲ میلیارد ریالی را به دنبال…

مدیرصنایع سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۳۹ پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی و غذایی در این استان صادر شده که سرمایه‌گذاری ۷۳۲ میلیارد ریالی را به دنبال داشته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی صادقی مدیر صنایع سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ پروانه بهره‌برداری با اشتغال ۳۸۶ نفر و جذب ماده خام بیش از ۱۰۴ هزار تن صادر شده است.

وی با بیان این‌که استان فارس جز استان‌های برتر در جذب ماده خام محصولات کشاورزی است، گفت: در این استان ۶۷۱ واحد صنایع تبدیلی و غذایی با اشتغا‌لزایی بالغ بر ۹ هزار نفر فعالیت می‌کند که این تعداد واحد صنعتی سالانه بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تن ماده خام کشاورزی جذب می‌کند.

صادقی با بیان این‌که از رسالت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی، کاهش ضایعات محصولات تولیدی است، یادآور شد: فعالیت واحد‌های صنایع کشاورزی، سالانه بالغ بر ۴۸۸ هزارتن کاهش ضایعات کشاورزی را به دنبال داشته است.

او افزود: در راستای توسعه صنایع تبدیلی و غذایی استان فارس همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنایع کشاورزی در کلیه شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که بیش از هزار و ۵۰۰ نفر با موارد فنی و شاخص‌های سرمایه‌گذاری متناسب با وضعیت هر شهرستان و نوع طرح آشنا شدند.

صادقی تاکید کرد: این مدیریت حمایت‌های لازم در خصوص ایجاد صنایع تبدیلی با اعطای تسهیلات ابلاغی، انجام مشاوره قبل از اجرای طرح و درهمه مراحل اجرا بستر لازم به منظور توسعه صنایع تبدیلی تکمیلی فراهم کرده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین