شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

استقبال از دانشجویان جدیدالورود رشته‌های پزشکی و علوم صنایع غذایی

از دانشجویان جدیدالورود رشته‌های پزشکی و علوم صنایع غذایی استقبال شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، آیین افتتاح طرح رویش دانشجویان ورودی بهمن ۱۴۰۲ با حضور…

از دانشجویان جدیدالورود رشته‌های پزشکی و علوم صنایع غذایی استقبال شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، آیین افتتاح طرح رویش دانشجویان ورودی بهمن ۱۴۰۲ با حضور دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده، دکتر محمد آزادگان، معاون درمان، محمدعلی اسروش، مدیر فرهنگی دانشجویی، حجت الاسلام و المسلمین، سید علی اصغر نمازی، مسئول فرهنگسرای مقام معظم رهبری در دانشکده، حسن آتش پنجه، مدیر حراست، دانشجویان جدیدالورود در رشته پزشکی و علوم صنایع غذایی همراه با خانواده های آنان برگزار شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن خیر مقدم به دانشجویان اظهار داشت: حضور شما دانشجویان عزیز، مثل خون تازه در رگهای مجموعه علوم پزشکی لارستان است.

وی با تاکید بر امنیت حاکم بر جامعه و لزوم بهره مندی از این نعمت بزرگ افزود: در کشور عزیزما، فضای امنی را برای ادامه تحصیل، رشد و پیگیری اهدافتان دارید.

رئیس دانشکده خطاب به دانشجویان اذعان داشت: ورود شما به دانشگاه، در واقع ورودتان به فضای جامعه بوده که علاوه بر تحصیل علم، به تجربه های تازه در حیطه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود خواهید رسید. شما در محیط دانشگاه دانش را دریافت می کنید که بیاموزید و به کار بگیرید؛ لذا علاوه بر فراگیری دانش پزشکی باید در حوزه پژوهش نیز وارد شده تا بتوانید بر آن بیفزایید و در خدمت به خلق به کار بگیرید.

دکتر سلمان پور تاکید کرد: فاکتور اعتماد و تعامل را سرلوحه کار خود قرار داده و اجازه دهید تا مسئولین در قالب جامعه دانشگاهی شما را در نیل به اهدافتان یاری کنند. باید توجه داشته باشید که مسیر دانشجویی، مسیری وسیع و گسترده هست که بدون شک مثل همه راهها، خط کشی ها و گاردریلهای قانونی داشته که باید به آن احترام گذاشت.

وی تصریح کرد: دانشجو باید مطالبه گری صحیح را بیاموزد تا مانع از ایستایی و سکون خود و مجموعه دانشگاهی خود شود.

محمد علی اسروش، مدیر فرهنگی دانشویی دانشکده در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور دانشجویان بیان داشت: برای دومین سال پیاپی، میزبان دانشجویان رشته پزشکی هستیم. به واقع باید گفت که برای راه اندازی با کیفیت این رشته در لارستان، تلاشهای بسیاری از جمله راه اندازی ۴ آزمایشگاه تخصصی با تجهیزات به روز، ایجاد زیرساختهای آموزشی و کتابخانه های مجهز که انجام شده که همگی حاصل یک همت ستودنی از جانب نیک اندیشان و حمیّت کم نظیر از جانب مسیولان بوده است.

وی افزود: در این راستا مدرسین زبده به جمع اعضای هیات علمی و اساتید مجموعه ملحق شدند تا از کیفیت لازم برای آموزش مناسب دانشجویان بهره ببریم.

اسروش تصریح کرد: مفتخریم که در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی جنوب کشور، نخستین مجموعه ای هستیم که توانسته با ایجاد استانداردهای لازم، میزبان دانشجویان در رشته علوم صنایع غذایی باشیم.

مدیر فرهنگی دانشجویی دانشکده عنوان کرد: با توجه به صنایع و ظرفیتهای موجود در منطقه امیدواریم بتوانیم با ایجاد ارتباطی تنگاتنگ بین دانشجویان و حوزه صنعت، نقطه عطفی را فراهم کرده و آموزش را از بحث صرفا تئوری و نظری خارج و به سمت عملی و کاربردی سوق دهیم.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، آمادگی لازم برای استقبال از دانشجویان از جمله سراهای دانشجویی، سیستم تغذیه و ایاب و ذهاب این عزیزان را قبل از حضورشان در مجموعه فراهم کردیم.

محمدعلی اسروش خاطر نشان کرد: دانشجویان در این برهه از زندگی خود، می آموزند که علاوه بر تحصیل، چگونه زندگی کنند و با حضور فعال خود در تشکل ها، کانون ها، انجمن ها و شوراهای مختلف، خود سکان دار اجرای بسیاری از مراسم و برنامه ها خواهند بود که این حس مسیولیت پذیری بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: ان شاالله از ترم آینده نیز فضای خوابگاهی دیگری را بتوانیم آماده ارائه خدمت کرده تا آسایش همه دانشجویان علوم پزشکی لارستان ارتقا یابد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “استقبال از دانشجویان جدیدالورود رشته‌های پزشکی و علوم صنایع غذایی”

  1. کارمند علوم پزشکی. لارستان گفت:

    ازبین دانشجویان ورودی بهمن. دانشجویان. رشته صنایع غذایی. در دانشکده بهداشت. شهرستان. اوز. به تحصیل خواهند. پرداخت.

  2. حسام دیبا گفت:

    در لار پول زندان کرده زیاد است بهتر است حسابی زیر نظر دکتر جعفر امامی ایجاد شود تا مردم پولهای خود را در آن حساب بریزند سپس فرمانداری با پولها ،دانشکده داروسازی شهریه ای ایجاد کنند و از هر دانشجو ماهی ۸۰ میلیون شهریه اخد کنند و این شهریه به حساب سپرده گذاران عودت داده شود. ،،دکتر امامی شریف ترین و معتبر ترین فرد لار است و مردم می‌توانند به او اعتماد کنند و وجوه خود را به حساب او بریزند ..

  3. خطاب به آقای. حسام. دیبا گفت:

    الان دیگر همه رشته های. علوم پزشکی. مانند. (پزشکی. داروسازی. دندان پزشکی ) مثل گذشته مورد. توجه نیستند. همه این رشته ها دیگر. در مقابل مشکلات. تورم اجتماعی جذابی خود. را از دست. داده اند. واز طرفی پذیرش. اضافه. آنها هم. کار و کاسبی آنها. را دچار. تنش. کرده. است

    • حسام دیبا گفت:

      کی گفته جذابیت خود را از دست داده اند !!!!! هنوز هم این رشته ها تو بورسند و پر درآمد و جذاب

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین