شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تأکید فرماندار لارستان به رییس جدید اداره راه‌‌وشهرسازی برای جدیت در موضوع راه و مسکن

فرماندار ویژه لارستان از رییس جدید اداره راه و شهرسازی لارستان خواست تا بطور مستمر پیگیر موضوعات راههای مواصلاتی و مسکن باشد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در…

فرماندار ویژه لارستان از رییس جدید اداره راه و شهرسازی لارستان خواست تا بطور مستمر پیگیر موضوعات راههای مواصلاتی و مسکن باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مهندسین سلیمانی و جان پرور معاونین اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس فرهام رستمی بعنوان رییس جدید اداره راه و شهرسازی لارستان معرفی و از خدمات چندین ساله مهندس رهام سلیمانی رییس سابق تجلیل شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان رفع مشکلات راه را نیاز به برنامه ریزی و بهره گیری از تمام ظرفیت ‌های موجود دانست و گفت: رفع مسائل و مشکلات حوزه راه نیاز به کار جهادی، انقلابی و شبانه روزی دارد و با کار عادی قابل حل نیست.

داریوش دهقان با تاکید بر امیدآفرینی، تکریم مردم و تبیین دستاوردها و خدمات گفت: تغییر مدیران امری طبیعی است؛ هر آمدنی یک رفتی دارد و این مختص همه مدیران است.

وی از رییس جدید خواست که بصورت مستمر از جاده های جهرم، لارستان، بندرعباس و لارستان بستک بازدید تا در اتمام و دوبانده کردن این محورها تسریع شود.

فرماندار ویژه لارستان همچنین خواستار جدیت و اهتمام مضاعف در موضوع طرح نهضت ملی مسکن در سطح شهرستان و هماهنگی بیشتر با ادارات سطح شهرستان لارستان شد.

دهقان با قدردانی از خدمات رهام سلیمانی رییس سابق، برای فرهام رستمی رییس جدید اداره راه و شهرسازی لارستان آرزوی موفقیت کرد.

فرهام رستمی رییس جدید اداره راه و شهرسازی لارستان دارای مدرک مهندسی عمران و پیش از این کارشناس اداره راه و شهرسازی لارستان بوده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین