یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۳۱ هزار دانش‌آموز دختر و پسر لارستانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در هفته دفاع مقدس، با حضور امام جمعه لار، فرماندار ویژه لارستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسوولان، زنگ آغاز سال تحصیلی…

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در هفته دفاع مقدس، با حضور امام جمعه لار، فرماندار ویژه لارستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسوولان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید(۱۴۰۲-۱۴۰۳)، به نمایندگی از مدارس لارستان، در آموزشگاه متوسطه اول عدالت شهر لار نواخته شد.

به گزارش‌ میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در شروع سال تحصیلی جدید صبح روز اول مهر، طی مراسمی با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احمد علمدار معاون سیاسی فرمانداری، اصغر فرودی شهردار لار، سرهنگ یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان، اخوان مدیر آموزش و پرورش لارستان، نامدار رییس شورای اسلامی شهر لار و جمعی از مسئولین، معلمین و فرهنگیان، بصورت نمادین، زنگ مهر و مقاومت، به نمایندگی از ۲۶۴ واحد آموزشی، در آموزشگاه متوسطه اول عدالت شهر لار به صدا درآمد.

در این روز ۳۱ هزار و ۴۳۰ دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز شروع سال جدید را گرامی داشتند که از این تعداد ۲ هزار و ۷۸۰ دانش آموز پایه اول هستند که با نام خداوند تبارک و تعالی در بیش از ۱۱۲۱ کلاس درس حاضر شدند.

سخنرانی امام جمعه لارستان، اخوان مدیر آموزش و پرورش، راوی گری جبهه و جنگ توسط محسن شهرآشوب، قرائت مقاله توسط خواهر شهید سلطانی، قرائت شعر و مقاله و پخش کلیپ بوی ماه مهر و تجلیل از دانش آموزان، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ادامه همچنین فرماندار و دیگر مسئولین به آموزشگاه پیش دبستانی غیر دولتی هلال مهر رفتند و اول مهر را به بچه های این مدرسه نیز تبریک گفتند.

مراسم مشابهی نیز در مدارس بخش های بیرم، بنارویه، صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان نیز برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین