جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ساختمان خانه بهداشت کارگاه در بهمن ماه به بهره برداری می رسد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: ساختمان خانه بهداشت کارگاه در بهمن ماه به بهره برداری می رسد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر حسن…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: ساختمان خانه بهداشت کارگاه در بهمن ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر حسن فزونی به همراه معاون اجرایی و مسیول تجهیزات آن معاونت، روز گذشته از زیر ساخت ها و امکانات خانه بهداشت روستاهای باغ ، دیده بان، گاوبست و کارگاه بازدید کرده و ضمن پایش مراکز فوق به بررسی کمبود ها و نیازسنجی امکانات پرداخت.

معاون بهداشت دانشگاه در این بازدید اظهار داشت: تعدد بالای مراکز درمانی فعال در منطقه باعث شده تا کمبود نیرو خصوصاً نیروی بهورز به عنوان موتور محرک این مراکز بیش از پیش احساس شود.

وی با اشاره به لزوم ارائه خدمات اصولی توسط نیروی انسانی توانمند افزود: در پایش های قبلی از این مراکز نیز کمبود نیرو به خوبی مشهود بوده که با پیگیری های مجدانه دوستان در معاونت های بهداشت و توسعه دانشکده موفق شدیم در آزمون استخدامی پیش رو و طی دو مرحله مجوز جذب قریب به ۵۰ نیروی بهورز را اخذ کرده و ان شاالله به محض پایان دوره آموزشی، ۴ بهورز بومی این روستاها به مراکز بهداشتی فوق الذکر اعزام خواهند شد.

دکتر فزونی خاطر نشان کرد: با پایان ساخت ساختمان خانه بهداشت کارگاه و افتتاح قرب الوقوع آن در بهمن ماه سال جاری، محوطه سازی مرکز گاوبست نیز به زودی آغاز خواهد شد .

وی تصریح کرد: در برنامه توزیع نیروی انسانی معاونت بهداشتی برای کل منطقه صحرای باغ و روستاهای اطراف آن در آزمون استخدامی پش رو، ۳ کارشناس جهت تسهیلات زایمانی و مرکز خدمات جامع سلامت عمادشهر و ۵ بهورز نیز برای روستاهای دشتی، زروان، دیده بان، گاوبست و هرمود در نظر گرفته شده که پس از پذیرش، به کار گرفته خواهند شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین