یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تصاویر: عید بیعت در لار

همزمان با شب آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف ویژه برنامه‌ جشنی با اجرای سرود، تئاتر، سخنرانی، مولودی‌خوانی، پخش نماهنگ و غیره با حضور گسترده خانواده‌ها همراه با فرزندانشان در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با شب آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف ویژه برنامه‌ جشنی با اجرای سرود، تئاتر، سخنرانی، مولودی‌خوانی، پخش نماهنگ و غیره با حضور گسترده خانواده‌ها همراه با فرزندانشان در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر لار برگزار شد.

نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز ولایت و امامت و زعامت آخرین سحاب رحمت و یگانه ذریه ذخیره دودمان آل طاها، حضرت مهدی موعود (عج) است.

نهم ربیع، پیام‌رسان بهار ظهوری است که گل‌های زیبای زندگی همچون عدل، قسط، عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت، ایثار و ایمان و احسان در آن می‌شکفد.

حجت بن الحسن العسکری احیاگر دین و نابود کننده ظلم و بزرگ منادی توحید و عدالت و وارث راستین پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) و ائمه معصـومین علیهم السلام است.

هشتم ربیع الاول سال ۲۶۰هجری قمری امام حسن عسکری علیه السلام پس از این که نماز صبح را خواندند، بر اثر زهری که هشت روز قبل معتمد ملعون ـ خلیفه عباسی ـ به ایشان خورانده بود، به شهادت رسیدند.

این حادثه در شرایطی روی داد که امام یازدهم، زمینه را برای غیبت مهدی (عج) آماده کرده بودند. از این تاریخ به بعد حضرت حجت به امامت و ولایت رسیدند تا سرانجام به اذن الهی با ظهور خودشان زمین را پر از عدل و داد کنند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از لنز دوربین علی یگانه لاری می‌بینیم:

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین