پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جهرم – لار- بندر عباس؛ پرترددترین محور جنوبی فارس

در ۱۲ روز نخست مسافرت درسال جاري بيش از ۳۲۳ هزار و۴۰۱ خودرو از حوزه استحفاظي اداره كل راه و شهرسازي لارستان عبور كرده اند. به گزارش میلادلارستان و به…

در ۱۲ روز نخست مسافرت درسال جاري بيش از ۳۲۳ هزار و۴۰۱ خودرو از حوزه استحفاظي اداره كل راه و شهرسازي لارستان عبور كرده اند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي لارستان مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل عنوان داشت: از تاريخ ۲۵ اسفند۹۴ تا ۷ فروردين ۹۵ بيش از ۳۲۳ هزار و ۴۰۱ خودرو از شهرهاي حوزه استحفاظي اين اداره كل عبوركرده اند كه بيشترين تردد مربوط به محورجهرم – لار- بندرعباس با ۱۵۸هزارو۱۳۵ خودرو، محور لامرد- مهر ۱۱۳هزار و۹۷۷ خودرو و در محور لار- بستك ۵۱۲هزار و۸۹ خودرو بوده است.

وی ادامه داد: محورجهرم – لار- بندر عباس به دليل اینکه کوتاهترین و ایمن ترین مسیر برای دسترسی به بنادر جنوبی و جزایر کیش و قشم به حساب می آید جزء پرتردد ترین محور های جنوبی استان به حساب می آید .

وي همچنين از مردم منطقه خواست تا انتقادات وپيشنهادات خود را از طريق پيام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین