پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

نصب ١٣ سیستم روشنایی نقطه‌ای در سطح محورهای حوزه استحفاظی

  مدیریت راهدار ی اداره کل راه و شهرسازی لارستاناجرای سامانه روشنایی ١٣ نقطه از طول راههای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به منظور افزایش ضریب ایمنی…

 

مدیریت راهدار ی اداره کل راه و شهرسازی لارستاناجرای سامانه روشنایی ١٣ نقطه از طول راههای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث با اعتباری افزون بر ٥٠ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رهام سلیمانی سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از اجرایی شدن طرح سامانه روشنایی نقطه ای درسطح راههای این اداره کل خبر داد.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از تلاش برای مجهز کردن راه های ارتباطی این اداره به سیستم روشنایی خبر داد و افزود: علاوه بر فرهنگ سازی در بین رانندگان و رعایت نکات ایمنی، آشکارسازی جاده ها نیز باعث کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در راه های ارتباطی می شود.

سلیمانی تصریح کرد: درمجموع ١٣ نقطه درطول راههای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان مشخص وبه منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث در آنها، نسبت به اجرای سامانه روشنایی اقدام شد.

وی اعتبار تخصیصی این پروژه را افزون بر ٥٠ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: هدف از روشنایی راه‌ها، دستیابی به حدی از قابلیت دید است که رانندگان و عابرین پیاده را به رویت سریع، مشخص و قابل تفکیک کلیه جزییات مهم شی ء مورد نظر، همترازی جاده و هرگونه مانعی که ممکن است در جاده حضور پیدا کند، قادر می‌سازد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین