یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
تاصبح 9 فروردین95:

رتبه ششم لارستان در اسکان مسافران نوروزی فارس

قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس، از پذیرش بیش از یک میلیون و ۶۹۲ هزار نفرشب مسافر در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس…

قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس، از پذیرش بیش از یک میلیون و ۶۹۲ هزار نفرشب مسافر در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس تا صبح روز نهم فروردین خبر داد.

غلامعلی حق شناس، قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اسکان های نوروزی گفت: بعد از شیراز، شهرستان های مرودشت، آباده، کازرون، جهرم، خرمبید و لارستان به ترتیب بیشترین پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی را تا نهم فروردین در مدارس خود داشته اند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از شبستان، وی به ایام تعطیلی پایان هفته اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود با شروع موج جدیدی از سفرهای نوروزی میزان آمار اسکان مهمانان نوروزی در فارس در روزهای یاد شده رشد قابل توجهی داشته باشد. وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش فارس، تمامی ظرفیت خود را برای اسکان مهمانان نوروزی به کار گرفته است، افزود: آموزش و پرورش دارای ۲۶ اردوگاه است که این اردوگاه ها نیز در ایام نوروز مورد استفاده مهمانان قرار می گیرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین