شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

قرارگاه جوانی جمعیت لارستان تشکیل شود

امام جمعه لار گفت: با تجربه های کسب شده در دانشگاه می توان قرارگاه جوانی جمعیت لارستان را تشکیل داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر…

امام جمعه لار گفت: با تجربه های کسب شده در دانشگاه می توان قرارگاه جوانی جمعیت لارستان را تشکیل داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشگاه با همراهی معاونین، تنی چند از مدیران و فعالین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی خرم، امام جمعه لار، دیدار کرد.

رئیس دانشگاه در ابتدای جلسه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) همچنین محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه کرد.

وی با اشاره به این موضوع که پیشبرد اهداف این قانون یک همت جمعی می طلبد اظهار داشت: قرارگاه جوانی جمعیت مجموعه علوم پزشکی لارستان همزمان با ابلاغ این قانون در کشور تشکیل و از همان بدو امر، تیم کاملی از متخصصین حوزه های مختلف فعال شد.

وی افزود: کمیته های دهگانه تشکیل شد و با تلاش مضاعف و اقدام موثر، مجموعه علوم پزشکی لارستان به عنوان دستگاه برتر استان فارس معرفی شد.

رئیس دانشگاه در ادامه خاطر نشان کرد: علی رغم موفقیت های کسب شده، اما می توان گفت که تا رسیدن به بالاترین درجه در اهداف عالیه، فاصله بسیاری داریم و قطعا موفقیت کامل با فرهنگسازی و همکاری تمام دستگاه های شهرستان حاصل خواهد شد.

دکتر سلمان پور با اشاره گذرا به فعالیت های صورت گرفته، اذعان داشت: در طول این مدت ۱۵۰ کارگاه آموزشی با عناوین مختلف برگزار شد، تعداد ۴۰۰ پوستر و بنر و ۷۰۰ جلد کتابچه منتشر شده است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز مبارزه با سقط جنین سالم افزود: راه اندازی مرکز نفس یکی از کارهای ارزنده ای در همین راستا بوده و با ممانعت از چهار مورد تمایل به سقط جنین، به جرات می توان گفت که موفق بودیم.

رییس دانشگاه بیان داشت: از دیگر اقدامات انجام شده در همین راستا، شناسایی زوجین نابارور و پرداخت ۲۰ مورد وام ناباروری به آنان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم، امام جمعه لارستان نیز ضمن تقدیر از اعلام انزجار همکاران مجموعه علوم پزشکی لارستان در اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، عنوان کرد: با توجه به تجربه کسب شده در این زمینه، می توان با حمایت اینجانب و فرمانداری، قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان را تشکیل داد.

در پایان از جمعی از فعالان حوزه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قرارگاه جوانی جمعیت لارستان تشکیل شود”

  1. ناشناس گفت:

    روزنامه وزين ميلاد ،چرا ديدگاههاي مردم به موقع منتشر نمي كنيد؟؟ باتاخير ١٢ ساعته

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین