شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

فرماندار لارستان: ساختمان بانک سپه لار به موزه تبدیل شود

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ساختمان بانک سپه شهرجدید لار یک مکان قدیمی است و جز اولین بناهایی است که در شهرجدید لار احداث شده، خواستار بازسازی و مرمت…

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ساختمان بانک سپه شهرجدید لار یک مکان قدیمی است و جز اولین بناهایی است که در شهرجدید لار احداث شده، خواستار بازسازی و مرمت آن شد و گفت: با توجه به اینکه این ساختمان ارزش فرهنگی و واجد ثبت در فهرست آثار ملی می باشد، انتظار است طی تفاهم نامه ای با اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان، این مکان به موزه تبدیل شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، دکتر مسعود حاتم وند مدیر عامل بانک سپه استان فارس با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار کرد.

در این نشست که احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری،و معاون اجرایی بانک سپه استان نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه ساختمان بانک سپه شهرجدید لار یک مکان قدیمی است و جز اولین بناهایی است که در شهرجدید لار احداث شده ، خواستار بازسازی و مرمت آن شد.

داریوش دهقان ادامه داد: با توجه به اینکه این ساختمان ارزش فرهنگی و واجد ثبت در فهرست آثار ملی می باشد، انتظار است طی تفاهم نامه ای با اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان، این مکان به موزه تبدیل شود.

وی همچنین خواستار تفویض اختیار بیشتر به بانک سپه لارستان، ارائه تسهیلات اشتغال زایی، ازدواج، فرزند آوری و غیره به مردم این شهرستان شد.

مدیر عامل بانک سپه استان فارس هم در سخنانی ضمن قدردانی از فرماندار و مجموعه فرمانداری ویژه لارستان که تعامل و همکاری خوبی را با بانک سپه دارند، افزود: هدف اصلی بانک سپه به عنوان یک بانک دولتی حل مشکلات اقتصادی مردم می باشد.

مسعود حاتم وند اظهار کرد: به یاری خداوند متعال سعی خواهیم نمود با ایجاد وحدت و برنامه ریزی منسجم، بانک سپه بیش از پیش در این استان و شهرستان بزرگ لارستان رشد کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرماندار لارستان: ساختمان بانک سپه لار به موزه تبدیل شود”

  1. حسام گفت:

    بهتر است‌ تبدیل شود به خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین