شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نبود جایگاه سوخت در زاهدمحمود/آمادگی مجوز احداث جایگاه کوچک مقیاس

بدنبال انتقاد اهالی روستاهای زاهدمحمود، علی آباد و اوه درخصوص نبود جایگاه سوخت در این منطقه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان آمادگی خود را برای همکاری با متقاضیان احداث…

بدنبال انتقاد اهالی روستاهای زاهدمحمود، علی آباد و اوه درخصوص نبود جایگاه سوخت در این منطقه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان آمادگی خود را برای همکاری با متقاضیان احداث جایگاه کوچک مقیاس فروش بنزین اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان، جمعی از اهالی روستاهای زاهدمحمود، علی آباد و اوه با ارسال مطلبی، خواستار حل مشکل جایگاه سوخت در این مناطق شده‌اند. که در زیر ابتدا عین متن درخواست و سپس جوابیه مرتبط با این موضوع که با پیگیری‌های خبرنگار میلاد لارستان از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان ارسال شده است، جهت اطلاع شهروندان آورده می‌شود.

متن تقاضای مردم:

با احترام به استحضار می‌رساند روستاهای زاهدمحمود، علی آباد و اوه با مسافتی بیش از ۱۰۰ کیلومتر از مرکز شهرستان فاقد جایگاه سوختی بوده و اهالی منطقه جهت سوخت گیری وسایل نقلیه خود باید به نزدیکترین جایگاه که چهاربرکه لار (با فاصله بیش از ۸۰ کیلومتر) می باشد، مراجعه نمایند.

پیش از این مغازه های خواروبار فروشی و اهالی سوخت خود را به روال سالیان دور، در بشکه های مخصوص سوخت از جایگاهها خریداری می نمودند و به این صورت مشکل مرتفع میگردید.اما در حال حاضر جایگاهها از تحویل سوخت به شیوه فوق خودداری نموده که این موضوع موجب سردرگمی، نگرانی و گرفتاری اهالی، کشاورزان، سرویسهای دانش آموزی و …گردیده است، چرا که باید جهت سوخت گیری مسافتی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلومتر طی کنند و تا زمانی که به روستا برگردند سوختی در مخزن وسیله نقلیه خود نداشته باشند.

لذا خواهشمند است تدبیری اندیشیده شود تا علاوه جلوگیری از قاچاق سوخت که دغدغه دولت می باشد، مشکلات مردم محروم که ولی نعمتان و صاحبان اصلی این انقلاب هستند رفع گردد.

از همکاری و توجه شما سپاسگزاریم.

 

جوابیه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان

دستورالعمل های ایمنی و HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، فروش بنزین در ظرف را ممنوع و غیرمجاز میداند. ممنوعیت عرضه بنزین در ظرف موضوع جدیدی نیست و همواره در قالب اطلاعیه های مختلف به مجاری عرضه یادآوری و ابلاغ شده است.

انتظار است مردم شریف و شهروندان از ذخیره و نگهداری بنزین در ظرف که غیراستاندارد و بسیار پرخطر میباشد اجتناب کنند.

ضمناً جهت حل مشکل عزیز ساکن در روستاهای زاهدمحمود، اوه و علی آباد در صورتیکه سرمایه گذاری متقاضی احداث جایگاه کوچک مقیاس فروش بنزین در این مناطق دارد، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان از این درخواست استقبال میکند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین