شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تعرفه گاز مصرفی تغییر نخواهد کرد

  مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از بدون تغییر بودن تعرفه گاز و اصلاح دامنه مصرف خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، علی اکبر میدانشاهی…

 

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از بدون تغییر بودن تعرفه گاز و اصلاح دامنه مصرف خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، علی اکبر میدانشاهی در خصوص بدون تغییر ماندن تعرفه گاز بیان کرد: بر اساس تبصره ۱۵ قانون بودجه ،وزارت نفت و شرکت ملی گاز مکلف به بررسی و ارزیابی مجدد الگوی مصرف و تعرفه‌های گاز برای مشترکان در حوزه های مختلف شده اند.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح شاهد اصلاح فاصله دامنه مصرف هر پله خواهیم بود که در تعرفه قدیم ۷۵ متر مکعب بوده ولی در تعرفه جدید این عدد به ۱۰۰ متر مکعب تغییر یافته است.

میدانشاهی اضافه کرد: با توجه به مصوبه جدید دولت برخی از مشترکان چنانچه در بازه زمانی ۱۶ آذرماه لغایت ۱۵ اسفند ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ الی ۳۵ درصد در مصرف صرفه جویی کنند نه تنها هزینه ای پرداخت نخواهند کرد بلکه پاداش صرفه جویی نیز دریافت می کنند.

به گفته این مقام مسئول بر اساس ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی، گازبهای مشترکینی که در بازه زمانی ۱۵ دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه حداکثر ۷۰ درصد مصرف پله سوم اقلیم مربوطه را داشته باشند بصورت ۱۰۰ درصد رایگان محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس همچنین در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز نیز تاکید کرد: نزدیک به ۷۰ درصد از مشترکان شرکت گاز استان الگوی مصرف را رعایت می کنند و تنها ۱.۳ درصد از مشترکان سه برابر الگوی مصرف گاز استفاده کرده اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین