یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح دفتر جدید بنیاد خیریه فرزانگان امید لارستان

دفتر جدید بنیاد خیریه فرزانگان امید لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان، در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه افتتاحیه دفتر جدید بنیاد خیریه امید فرزانگان با حضور جمعی…

دفتر جدید بنیاد خیریه فرزانگان امید لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه افتتاحیه دفتر جدید بنیاد خیریه امید فرزانگان با حضور جمعی از مسئولین، روسای ادارات، خیرین، معتمدین و اعضای این بنیاد در مجتمع هلال برگزار شد.

جهاندیده مدیر عامل این بنیاد، در خصوص افتتاح این دفتر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه دفتر سابق این بنیادخیریه به مدت ۳ سال در مرکز رشد واحدهای فناور در‌ شهر قدیم بود، اظهار داشت: با انتقال این مرکز به برج علم و فناوری در شهرجدید، بنیاد نیز می بایست در مکان جدیدی به‌فعالیت خود ادامه می داد.

وی با بیان اینکه از آنجایی که ما از ابتدای فعالیت های بنیاد در باب نداشتن مکانی مشخص برای مراجعه حضوری اعضا با بنیادنیک اندیشان هاشمی مطرح کرده بودیم، افزود:  اکنون دفتری در مجمتع هلال طبقه دوم برای بنیادخیریه اجاره کرده و در‌ اختیار‌ ما قرارداده اند که جا دارد از حمایت ها و کمک های خیرخواهانه مدیریت بنیادنیک اندیشان هاشمی تشکر و قدردانی کنیم.

مدیرعامل بنیاد خیریه فرزانگان امید لارستان در باب اهداف و فعالیت های این بنیاد گفت: آغاز فعالیت این بنیاد از سال۱۴۰۰ بوده است و بنیاد فرزانگان پاسخی به نیازهای روزافزون سالمندان که حفظ سلامت و توانمندسازی را از طریق خدمات مبتنی بر جامعه و مشارکت همگانی مدنظر قرار داده است.

وی با اذعان به اینکه بر اساس مصوبات شورای ملی سالمندان جهت توانمندسازی این قشر وارتقاء کیفیت زندگی انان تشکیل شده ‌است، تصریح کرد: توانمند سازی سالمندان به معنای داشتن سالمندانی پویا و فعال است.

جهاندیده با بیان اینکه افراد می توانند با عضویت در این بنیاد فرزانگان امید لارستان از حمایت های ویژه برخوردار شوند، ادامه داد: بنیادها، تشکل های پویای مردمی هستند و اعضای آن شامل کلیه افراد ۵۰ سال به بالا و بازنشستگان که با هدف حفظ سلامت و توانمند سازی این قشرمشغول به فعالیت اند.

وی با برشمردن اهداف بنیاد فرزانگان امید لارستان، عنوان کرد: اين بنياد،در حوزه فرهنگي، آموزشي، مذهبي، ورزش و تربيت بدني، اوقات فراغت و تفريح، تربيتي، فعاليت هاي داوطلبانه و اشتغال و پايش سلامت فعاليت مي كنند.

مدیرعامل بنیاد خیریه فرزانگان امید لارستان اضافه کرد: تكريم جايگاه سالمندان، ارتقا سطح كيفيت زندگي سالمندان، ارتقا سطح سلامت آنان، فراهم نمودن زمینه برای سالدیدگان  وجامعه هدف با ارزشهای روانی و عاطفی والاتر، فراهم سازی زمینه های نشاط وشور، ایجاد فضای مناسب برای حضور خانواده هاي معلولين ،سالمندان ،و…. با هدف  ارتقا سطح فرهنگی، ترویج روحیه شادی و انبساط خاطر به سالمندان، برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغت سالمندان، تقویت هویت فرهنگی و سالم سازی بستر فرهنگی و هنری، آموزشهای هنری و فرهنگی و تقویت روحیه خودباوری، خارج نمودن افراد از انزواي اجتماعي و تشويق به فعاليت در مشاركتهاي اجتماعي، فرهنگی واقتصادی از دیگر اهداف این بنیاد است.

خبرنگار: سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین