سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

 نگهداری ۴۹ معلول ذهنی دختران بالای ۱۴ سال در مجتمع توانبخشی شهر لار

  امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع توانبخشی و نگهداری معلولین فجر لارستان بازدید کردند. امام جمعه لارستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان…

 

امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع توانبخشی و نگهداری معلولین فجر لارستان بازدید کردند.

امام جمعه لارستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با حضور در مجتمع توانبخشی و نگهداری معلولین فجر شهر لار، ضمن گفتگو با دست‌اندرکاران و معلولین ذهنی این مرکز از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی آنان قرار گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ حجت الاسلام والسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان به همراه داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری، نواز شریفی شهردار لار، محمد ابراهیم روشن ضمیر مسئول ستاد نماز جمعه لارستان، علیرضا بال افکن رییس اداره بهزیستی شهرستان، حاج محمدرضا نراقی عضو هیات مدیره و حاج مرتضی روانشید مدیر عامل سرای سالمندان جهاندیگان مهر لارستان با حضور در مجتمع توانبخشی و نگهداری معلولین فجر شهرستان با معلولین عزیز ذهنی نگهداری شده در این مجتمع، اعضا هیئت مدیره، مدیر عامل وپرسنل زحمت کش این مرکز دیدار و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی آنان قرار گرفتند.

امام جمعه لارستان و فرماندار ویژه لارستان ابتدا از قسمت های مختلف این مرکز بازدید کردند و با معلولین ذهنی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار صمیمانه بعضی از معلولین ذهنی به زیبایی هرچه تمامتر قرآن و یا دعا تلاوت می کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در این بازدید در جمع مدیر عامل و پرسنل این مرکز خیریه در سخنانی کوتاه اظهار داشت:کار شما عزیزان، کاری سخت و طاقت فرسایی است که در بارگاه باریتعالی اجرتان محفوظ می باشد.

داریوش دهقان ضمن قدردانی و سپاس از زحمات مسئولین و پرسنل این مجتمع در سخنانی اظهار داشت: هنر یک انسان این است که در خدمت اقشار آسیب پذیر جامعه باشد.

خانم غلامی مدیر عامل این مجتمع توانبخشی و نگهداری معلولین فجر لارستان نیز در سخنانی از حضور فرماندار و همراهان تشکر کرد.

وی افزود: دراین مرکز ۴۹ نفر از معلولین ذهنی دختران بالای ۱۴ سال از سراسر استان فارس نگهداری می شوند.

غلامی خاطر نشان کرد: در این مرکز افراد هنرمندی هم هستند که به کارهای هنری زیبایی می پردازند.

در ادامه مسئولین از نمایشگاه دست ساخته‌های هنری، نقاشی، گل و گیاه و محصولات صنایع دستی معلولین این مجتمع هم بازدید کردند.

در پایان نیز به بررسی مسائل و مشکلات این مجتمع پرداختند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ نگهداری ۴۹ معلول ذهنی دختران بالای ۱۴ سال در مجتمع توانبخشی شهر لار”

  1. ناشناس گفت:

    برادر محترم امام جمعه لارستان غلط است . بلکه امام جمعه لار درست است .ولی فرماندار لارستان درست است . لطفا لارستان را کوچک نکنید . عده ای دارند لارستان تیکه تیکه میکنند حداقل شما به انها کمک نکنید . مثل اینکه بگویید شهرداری لارستان . همه میخندند . لطفا توجه کنید تا از نوشته های شما سو استفاده نکنند .

  2. قابل توجه لاریهای. دلسوز گفت:

    لارستان را بازهم کوچکتر خواهند کرد به قرار اطلاع نماینده مجلس وشورای شهر بیرم به دنبال ارتقای بخش بیرم هستند ودر تدارک کوچک نمودن لارستان متاسفان مسولان در لار درعالم بی خبری. هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین