پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اهدا شاخه گل به پرستاران

فرماندار ویژه لارستان با اهدا شاخه گل از پرستاران بیمارستان حضرت امام رضا(ع) لارستان تجلیل کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز…

فرماندار ویژه لارستان با اهدا شاخه گل از پرستاران بیمارستان حضرت امام رضا(ع) لارستان تجلیل کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه معاونین، دکترآزادگان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و گروه سرخ دلان شهرستان با اهدا شاخه گل از پرستاران بیمارستان حضرت امام رضا(ع) لارستان تجلیل کردند.

فرماندار ویژه شهرستان همچنین ضمن عیادت از برخی بیماران بستری در بیمارستان‌، برای آنها از خداوند متعال طلب شفای عاجل کرد و از مجاهدت‌های کادر درمانی و پزشکی و پرستاران این بیمارستان‌ تقدیر کرد.

داریوش دهقان در این عیادت با بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، از نزدیک با مشکلات پرسنل آشنا شد و در جریان نحوه درمان بیماران قرار گرفت.

فرماندار ویزه لارستان با تقدیر ازایثارگری کادر درمانی و بهداشتی خاطر نشان کرد: همه مردم قدردان از خودگذشتگی‌های پزشکان و پرستارانی هستند که بدون وقفه و به دور از خانواده خود، در حال خدمت رسانی به بیماران می‌باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین