پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

۴۰ درصد کارمندان علوم پزشکی لارستان پرستاران هستند

پرستاران حدود ۴۰ درصد و بزرگترین گروه کارمندی در دانشکده علوم پزشکی لارستان را به خود اختصاص داده اند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در آئین…

پرستاران حدود ۴۰ درصد و بزرگترین گروه کارمندی در دانشکده علوم پزشکی لارستان را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در آئین نگوداشت مقام پرستار، دکتر محمد آزادگان ضمن محکومیت جنایات رخ داده در غزه و تبریک میلاد اسوه صبر و بردباری و الگوی ایثار و استقامت، حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری بدنه اصلی خدمت به مراجعین و بیماران در مراکز درمانی است، به طوریکه پیوسته و بدون وقفه در حال کمک رسانی به بیماران می باشند، هم مدد کار پزشکان و هم غمگسار بیمارنند و به تعبیر رهبر انقلاب “پرستاران فرشته رحمت هستند.

وی با اشاره به نقش ویژه پرستار عنوان کرد: نقش پرستار در بهبود حال بیماران بسیار قابل توجه است چرا که اگر حاذق ترین پزشکان بر بالین بیمار حاضر شوند، اما مراقبت های پرستاری به طور صحیح صورت نگیرد، درمان بیماران به طور کامل انجام نخواهد شد.

معاون درمان در ادامه افزود: واژه فداکاری و ایثار، واژه کوچکی است در برابر خدمت این عزیزان، همه ما در خاطر داریم در روزهای اوج کرونا همکاران ما با اینکه بعضا خودشان تحت درمان بودند با سرم بر بالین بیماران حاضر می شدند و خدمت رسانی به بیماران را انجام میدادند.

دکتر آزادگان درپایان ضمن تقدیر از همراهی و پشتیبانی خانواده های پرستاران عنوان کرد: قدردان خانواده های این عزیزان هستم که اگر همراهی ایشان نبود، انجام وظیفه مقدور نمی شد. در حال حاضر حدود ۵۰۰ پرستار یعنی حدود ۴۰ درصد و بزرگترین گروه کارمندی در چهار بیمارستان و شبکه های بهداشت و درمان مجموعه علوم پزشکی لارستان مشغول به فعالیت هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “۴۰ درصد کارمندان علوم پزشکی لارستان پرستاران هستند”

  1. کارمند. بهداشت. ودرمان لار گفت:

    میزان ۴۰ درصد پرستاران. این آمار کلی. مملکت است تقریبا همه مناطق ۴۰ در صد. نیروها. پرستار. هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین