جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نخستین زایمان طبیعی بعد عمل سزارین در بیمارستان بیرم انجام شد

نخستین زایمان وی بک (زایمان طبیعی بعد عمل سزارین) در بیمارستان بیرم انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و…

نخستین زایمان وی بک (زایمان طبیعی بعد عمل سزارین) در بیمارستان بیرم انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با تلاش دکتر نایبی جراح و متخصص زنان و ماماهای شیفت نخستین زایمان وی بک یا همان زایمان طبیعی بعد از عمل سزارین در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم انجام شد.

دکتر مهسا نایبی خیاط قوچانی متخصص زنان و رئیس بیمارستان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به عوارض عمل سزارین برای مادر و نوزاد همچنین مشکلاتی که ممکن است حین عمل رخ دهد، برخی از مادران تمایل دارند تا زایمان بعد از عمل سزارین خود را به شکل طبیعی انجام دهند.

وی افزود: با توجه به حضور متخصصین و ماماهای حاذق در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) این مهم برای نخستین بار انجام شد که مربوط به یک خانم ۳۵ ساله، در بارداری سوم و پس از ۱۲ سال بود.

دکتر نایبی خاطر نشان کرد: مادر باردار متقاضی زایمان طبیعی به همراه روشهای بی درد بود که خوشبختانه با موفقیت انجام شد و حاصل زایمان، نوزاد پسر به‌ وزن ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم بوده و مادر و نوزاد با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین