پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

مراکز آموزش مادران باردار در مجموعه علوم پزشکی لارستان به ۱۰ مرکز رسید

مراکز آموزش مادران باردار در مجموعه علوم پزشکی لارستان به ۱۰ مرکز رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی…

مراکز آموزش مادران باردار در مجموعه علوم پزشکی لارستان به ۱۰ مرکز رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تلاشها در جهت جوانی جمعیت و در راستای این برنامه ملی در وزارت بهداشت، ۴ مرکز آموزش مادران باردار در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان (درز، لطیفی، بلغان، کهنه) با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی گردید.

این مراکز که زیرمجموعه ای از مراکز بهداشتی درمانی درز، لطیفی، بلغان و کهنه می باشد، به ۶ مرکز مجهز و فعال قبلی اضافه شده و در حال حاظر با ۱۰ مرکز در مجموعه به ارائه خدمت در این حوزه مشغولیم.

گفتنی است در این مراکز آموزش های لازم به مادران باردار در طول زمان بارداری و در رابطه با قبل، حین و پس از زایمان به شکل عملی و تئوری ارائه می گردد که هدف از این اقدام ارتقای سلامت مادران و تولد نوزاد سالم تعیین شده است. آمارها نشان داده مادرانی که از آموزشهای ازائه شده در این مراکز استفاده کردند، دوران بارداری سالم تر و با نشاط تری را داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین