جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان

  فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۰ هزار و ۶۵۰ لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا…

 

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۰ هزار و ۶۵۰ لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با قاچاقچیان با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محور‌های مواصلاتی و نقاط مختلف این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محور‌های مواصلاتی و طی چند عملیات موفق به توقیف ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل سوخت شدند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۱۰ هزار و ۶۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده را ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ “یوسفی” با اشاره به اینکه در این رابطه ۵ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت برخورد با خودرو‌های حامل قاچاق و فرآورده‌های نفتی مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین