سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

باید لار به شهری برای برگزاری اردوها و مسابقات جهانی تبدیل شود

  رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: باید لار به شهری برای برگزاری اردوها و مسابقات جهانی تبدیل شود. به گزارش میلا لارستان، محمدحسن طیبی در آستانه رویداد بزرگ…

 

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: باید لار به شهری برای برگزاری اردوها و مسابقات جهانی تبدیل شود.

به گزارش میلا لارستان، محمدحسن طیبی در آستانه رویداد بزرگ و بین‌المللی مسابقات دوستانه ایران و روسیه به میزبانی شهر لار، برای تشریح جزئیات پیش‌بینی شده این بازی، در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه تیم ملی فوتسال روسیه ۲۵ آذرماه و تیم ملی فوتسال ایران ۲۶ آذرماه وارد لار می‌شوند، اظهار داشت: این دو تیم در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه در مجتمع طوبی لار روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

وی درخصوص محل اسکان این تیم‌ها، افزود: تیم روسیه در هتل جهانگردی و تیم ایران در هتل آپارتمان محسنی اسکان داده می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با برشمردن مزایای برگزاری این مسابقه مهم، تصریح کرد: دستاورد بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه، این است که بستری برای ورود سایر فدراسیون‌ها به لار باز می‌شود و ما آمادگی میزبانی از ۲۰ هیات ورزشی را داریم.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید همچون کیش، به شهری برای برگزاری اردوها و مسابقات جهانی تبدیل شویم، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی جانبی ویژه‌ای در قالب کمیته‌های تشریفات، اجرایی، تدارکات، مالی، بازاریابی، بین‌الملل، فرهنگی، روابط عمومی، مربیان، داوران، بانوان، پزشکی و غیره در راستای معرفی بهتر لارستان و بالابردن کیفیت مسابقات تعیین شده است.

طیبی با اذعان به اینکه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از هزینه بازی‌ها شامل داوران و تیم‌ها را فدراسیون فوتبال تامین می‌کند، یادآور شد: فروش بلیت بازی‌ها، جذب اسپانسر و بازاریابی را به لار سپرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فروش بلیت از طریق سایت صورت می‌گیرد و بلیت رایگان نداریم، گفت: نرخ بلیط بازی، ۱۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه زمان شروع فروش بلیط اعلام می‌شود و سامانه فروش بزودی باز خواهد شد، افزود: حضور بانوان در این بازی‌ها آزاد است.

وی عنوان کرد: سعی می‌کنیم فدراسیون فوتبال را راضی کنیم که در تبلیغات بازی‌ها، نمادی از لار نیز باشد.

طیبی با بیان اینکه برای تماشای این مسابقه وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال به لارستان سفر خواهند داشت، ادامه داد: احتمال سفر وزیر میراث فرهنگی نیز وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان اضافه کرد: بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه به صورت زنده پخش تلویزیونی می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “باید لار به شهری برای برگزاری اردوها و مسابقات جهانی تبدیل شود”

  1. ناشناس گفت:

    افرين اقاي طيبي، خداقوت دلاور كه ميخواهيد شهرلار براي برگزاري مسابقات جهاني اماده كنيد.درود بر اراده شما كه از برگزاري مسابقات روستايي يكباره به مسابقات جهاني ،احسنت.لطفا خيلي عجله نكنيد مركز استان هميشه مخالف توسعه لار بوده و نميگذارد كه اين مسابقات بخوبي برگذار شود و شما از كجا منابع مالي ان تامين ميكنيد.برگزار شود خوب است ولي از چه منابعي؟خيالت از بابت شهرداري راحت كنم كه هيچي ندارد واز ساير منابع اطلاعي ندارم.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین