چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

رقابت ۱۵۰ بدمینتون‌باز از ۱۸ استان کشور در لارستان

    رییس هیأت بدمینتون لارستان از رقابت ۱۵۰ ورزشکار این رشته از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر لار خبر داد. سیدصابر راست‌خدیو در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان…

 

 

رییس هیأت بدمینتون لارستان از رقابت ۱۵۰ ورزشکار این رشته از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر لار خبر داد.

سیدصابر راست‌خدیو در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه مسابقات بدمینتون رنکینگ کشوری سطح ۳ در بخش آقایان و خانم‌ها به میزبانی شهر لار خبر داد و اظهار داشت: مسابقات بخش آقایان با شرکت ۱۵۰ بدمینتون‌باز از ۱۸ استان کشور در لار آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه در سالن شهدای شهر لار در حال برگزاری است، افزود: این رقابت‌ها از ۸ صبح تا ۲۳ شب به صورت بی‌وقفه برگزار می‌شود که تماشای این مسابقات برای عموم آزاد و رایگان است.

رییس هیأت بدمینتون لارستان با تشریح نحوه برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: این رقابت‌ها به صورت تک حذفی در بخش‌های تک‌نفره و دونفره برگزار می‌شود.

راست‌خدیو با اذعان به اینکه در بخش تک‌نفره ۱۲۸ ورزشکار و در بخش دونفره ۶۴ شرکت‌کننده حضور دارند، خاطر نشان کرد: این مسابقات به منظور کسب امتیاز برای رده‌های بالاتر و انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ۹ شرکت‌کننده از لارستان شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: رقابت‌های کشوری در بخش خانم‌ها نیز در روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه به میزبانی شهر لار برگزار خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین