شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

معرفی سرپرست جدید اداره اوقاف‌وامورخیریه لارستان

سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان،…

سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس و جمعی از مسئولین، حجت الاسلام والمسلمین سید فخرالدین رضوی به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف امور خیریه لارستان معرفی و از خدمات شعیب فخری رییس سابق تجلیل شد.

در این مراسم فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه، باید موقوفات را برای مردم شفاف سازی کند، گفت: قطعا این مهم باعث جلب اعتماد بیشتر مردم در امر وقف خواهد شد.

داریوش دهقان ادامه داد: اگر چنین شود، واقف مال خود را به اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان حافظ و نگهبان این مال می‌سپارد.

سید فخرالدین رضوی که اهل دهدشت استان کهکیلویه و بویراحمد و دارای مدرک سطح ۳ حوزوی و کارشناسی ارشد فقه و حقوق است، سوابقی همچون کارمند و استاد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، رییس سازمان تبلیغات اسلامی مرودشت و آبادان و کارشناس اداره اوقاف و امور خیریه شیراز در کارنامه کاری خود دارد.

شعیب فخری نیز در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا ادامه کار خواهد داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین