پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

معرفی رییس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان

  رییس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه…

 

رییس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، سعید دزواره به عنوان رییس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان معرفی شد.

در این مراسم فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی خاطر نشان کرد:  بالاترین عزت، شان، منزلت و افتخار برای ما مسئولان خدمت به مردم و خادمی ملت با روحیه جهادی و کار انقلابی و شبانه روزی است.

رییس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان هم گفت: به حول و قوه الهی سعی خواهیم کرد که تمام خدمات کنسولی شامل امور گذرنامه، روادید(ویزا)، برگ عبور، وکالت نامه ها، صدور اولین شناسنامه، ثبت ازدواج، ثبت طلاق، ثبت فوت، امور دانشجوئی و دانش آموزی و… را در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهیم.

سعید دزواره کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای و اهل شمیرانات استان تهران است و کارشناس اقتصادی و امور اجرایی سفارت خانه های ایران در کشورهای ترکیه، عراق، موریتانی و کشورهای حوزه خلیج فارس و… در کارنامه کاری خود دارد.

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان در فرودگاه بین المللی حضرت آیت الله آیت اللهی لارستان مستقر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین