جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با شهردار لار

رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با شهردار لار، دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛سعید دزواره رئیس جدید…

رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با شهردار لار، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛سعید دزواره رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با اصغر فرودی شهردار لار، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، اصغر فرودی ضمن معرفی پیشینه تاریخی لارستان، گفت: مردم این شهرستان روابط اقتصادی بسیار خوبی با کشورهای خارج از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس دارند.

شهردار لار با اشاره به اینکه وجود دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان موجب تسهیل در رفت و آمد مردم و رونق اقتصادی منطقه می شود، گفت: از این رو تقویت این مجموعه در لارستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سعید دزواره رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان هم در این دیدار، مردم لارستان را مردمی خونگرم دانست و گفت: ویژگی ها و نوع زندگی و همچنین شرایط اقتصادی مردم این منطقه، همانند شهرهای مرزی است.

سعید دزواره، بافت تاریخی شهر لار را بیانگر هویت این شهر دانست و افزود: نوع نگاه مدیریت شهری به ویژه در بافت جدید شهر، نگاه نوینی است.

رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان تصریح کرد: مشارکت خیرین این منطقه در مسائل شهری و شهرسازی، مثال زدنی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با شهردار لار”

  1. ناشناس گفت:

    خدا قوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین