جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ایجاد پل ارتباطی نمایندگی وزارت خارجه لارستان با تجار خارج از کشور

مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در لارستان با بیان اینکه بیشترین بحث و تمرکز نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان برروی صادرات و جذب سرمایه گذار است، گفت: امید می رود…

مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در لارستان با بیان اینکه بیشترین بحث و تمرکز نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان برروی صادرات و جذب سرمایه گذار است، گفت: امید می رود با همکاری و تعامل بین دستگاه ها کارهای اقتصادی را رونق ببخشیم.

محسن ملایری زاده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان یکی از اساسی ترین خدمات نمایندگی های وزارت امور خارجه در لارستان ها را ایجاد پل ارتباطی تجار با خارج ازکشور و جذب سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور دانست و اظهار داشت: توسعه صادرات و اطلاع رسانی از نمایشگاه های کشورهای خارجی و اقلام مورد نیاز کشورها، حضور در کارگروه توسعه صادرات شهرستان و غیره است.

وی با بیان اینکه بیشترین بحث و تمرکز نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان برروی صادرات و جذب سرمایه گذار است، خاطر نشان کرد: امید می رود با همکاری و تعامل بین دستگاه ها کارهای اقتصادی را رونق ببخشیم.

ارائه خدمات متنوع در نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان

مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با اشاره به اینکه مردم اغلب فکر می کنند که نمایندگی وزارت امورخارجه در یک شهرستان صرفا کار صدور روادید انجام می دهد اما اینگونه نیست، یادآور شد: در زمینه های مختلفی مانند تایید اسناد تجاری، تایید وکالتنامه، گواهی مبدا و غیره مشکلات ایرانیان خارج از کشور پیگیری می شود.

وی ارائه خدمات به زندانیان ایرانی خارج از کشور و معرفی خانواده آنان به کمیته امداد امام خمینی(ره)، امور دانشجویان خارج از کشور، پیگیری و رایزنی در خصوص آزادی ایرانیان بازداشتی و زندانی در خارج از کشور با نمایندگی های خارجی وزارت متبوع، از دیگر وظائف این دفتر برشمرد و تصریح کرد: افرادی که در خارج از کشور بعلت نداشتن اصل مدارک هویتی دچار مشکل می شوند، با مراجعه یکی از اعضای خانواده با اصل مدارک، به صورت سیستمی می توانند مشکلشان را حل کنند.

ملایری زاده ادامه داد: در مجموع این موارد باعث می شود اعتبار لارستان افزایش یابد و مشکل ترددی شهروندان به مرکز استان و تهران از بین برود و درکل باید از امتیاز این نمایندگی از لحاظ مختلف بیش از پیش حمایت صورت گیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین