جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مجموعه فرهنگی،هنری و علمی سراج لارستان افتتاح شد

در سالروز ولادت شهید عبدالرضا خوشه چین مجموعه فرهنگی،هنری و علمی سراج لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، مجموعه فرهنگی،هنری و…

در سالروز ولادت شهید عبدالرضا خوشه چین مجموعه فرهنگی،هنری و علمی سراج لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، مجموعه فرهنگی،هنری و علمی سراج لارستان وابسته به پایگاه مقاومت شهید خوشه چین و کانون فرهنگی هنری شهدای لارستان در ۱۵ آذرماه سالروز ولادت شهید خوشه چین با حضور جمعی از مردم،مسئولین، بسیجیان، پاسداران، خیرین نیک اندیش و خانواده بزرگوار شهید خوشه چین افتتاح شد.

این مجموعه که پس از یک ماه و نیم کار مرمت و بازسازی با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان در طبقه دوم حسینیه ثارالله شهر لار به بهره برداری رسید شامل ۵ قسمت خانه طراحان، خانه سرود، اتاق بازیهای فکری، اتاق جلسات برای کارهای تشکیلاتی و تیمی و اتاق علم و فناوری با رویکرد برگزاری کارگاه های علمی می باشد.

طراحی،تولیدو نصب دکوراسیون، فضاسازی و همچنین رنگ آمیزی این مجموعه به دست خود بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید خوشه چین و متناسب با اهداف و کارکرد این مجموعه به اجرا درآمده که این موضوع باعث ایجاد انگیزه مضاعف و تشویق و ترغیب نوجوانان برای حضور،فعالیت و نقش آفرینی در این مکان شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین