شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

تصادف در محور کهورستان- لارستان یک فوتی و ۷مصدوم برجای گذاشت

  رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه خودرو سایپا و خودرو سمند خبر داد. به گزارش میلاد…

 

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه خودرو سایپا و خودرو سمند خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از صبح ساحل، دکتر حسین قاسمی در این باره گفت: این حادثه در ساعت ۱۵:۲۳ دقیقه روز گذشته توسط شهروندان به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد. طبق گزارش شهروندان این حادثه، در محور کهورستان- لارستان حوالی روستای چاه ماخور به وقوع پیوسته و ۷ مصدوم و یک فوتی به دنبال داشته است.

قاسمی در ادامه افزود: با توجه به تعداد مصدومین، بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس (۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر) به محل حادثه اعزام، اقدامات اولیه درمانی انجام و با توجه به تعدد جراحات وارده به مصدومین و با توجه به بعد مسافت تا مراکز درمانی، با اداره اورژانس هوایی بندرعباس جهت اعزام بالگرد هماهنگی لازم انجام شد. همزمان با اعزام بالگرد به محل حادثه، مصدومین توسط آمبولانس های های اعزامی به پد بالگرد کهورستان اعزام و از آنجا در ساعت ۱۶:۳۰ توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵، به بندرعباس منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن به زمان غروب آفتاب، بالگرد، مصدومین را به پد بالگرد هوادریا منتقل و از آنجا به وسیله ۵ دستگاه آمبولانس (چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس متعلق به اسکله شهید رجایی به بیمارستان های صاحب الزمان و شهید محمدی منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: تمامی مصدومین این حادثه، آقا و در رنج سنی ۱۵ تا سه ساله و از اتباع افاغنه بودند. مصدومین دارای ترومای متعدد به ناحیه سر، لگن، شکستگی استخوان ران و.. بودند. یک آقای ۳۵ ساله نیز در این حادثه و زمان وقوع حادثه فوت نموده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین