پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز به کار رسمی دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند به میزبانی لارستان

کار رسمی دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند به میزبانی لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان، طی مراسمی که در نیمه آذرماه ۱۴۰۲ و به مناسبت نکوداشت…

کار رسمی دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند به میزبانی لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان، طی مراسمی که در نیمه آذرماه ۱۴۰۲ و به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش و فناوری در برج علم و فناوری لارستان با حضور دکتر میترا امین لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان، معاون فرماندار ویژه لارستان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، روسای ادارات و سایر دانشگاه‌های لار و جمعی از محققین، پژوهشگران و دانشجویان برگزار شد، از پوستر «دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند» رونمایی شد و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه این کنفرانس رسماً آغاز گردید.

این کنفرانس که در ۵ و ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد، به منظور گرد هم‌آوردن محققان دانشگاهی و متخصصان صنعت و ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته‌های جدید و پیشرفت‌های فنی و شناسایی نیازهای روز صنعت از طریق ارائه مقالات و برگزاری سخنرانی‌های کلیدی ترتیب داده شده است.

هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه آخرین یافته‌ها و دستاوردها در حوزه اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و کاربرد سیستم‌های هوشمند در زمینه‌هایی همچون فناوری‌های هسته‌ای، نفت، گاز، پتروشیمی، رباتیک، علوم شناختی، علوم پزشکی، علوم انسانی و جامعه است. لازم به ذکر است این کنفرانس در فهرست کنفرانس‌های معتبر پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با کد اختصاصی ۶۷۴۹۱-۰۲۲۳۱ نمایه شده است.

کمیته برگزاری کنفرانس از کلیه اساتید، پژوهشگران، کارشناسان صنعت و دانشجویان دعوت می‌نماید تا دستاوردهای نوین پژوهشی و مطالعاتی خود که منطبق بر یکی از محورهای کنفرانس است را از طریق سامانه آنلاین ارسال مقاله، به دبیرخانه این کنفرانس ارسال نمایند. علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و اخبار مرتبط با کنفرانس می‌توانند به سایت https://dtis2.lar.ac.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است اساتیدی از دانشگاه های شیراز، صنعتی شریف، یزد، صنعتی شیراز، شهید چمران اهواز، هرمزگان و دانشگاه تفرش در برگزاری این کنفرانس با مجتمع آموزش عالی لارستان همکاری دارند. همچنین لازم به ذکر است این کنفرانس با حمایت سازمان انرژی اتمی ایران و پتروشیمی نوری برگزار خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین