یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

روند رو به جلو در تجهیز سراهای دانشجویی لارستان

سرپرست فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان از روند رو به جلو در تجهیز سراهای دانشجویی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، محمدعلی اسروش،…

سرپرست فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان از روند رو به جلو در تجهیز سراهای دانشجویی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، محمدعلی اسروش، در بازدید دوره ای خود از سراهای دانشجویی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان اظهار داشت: طی سه ماهه گذشته چندین مورد بازدید از سراهای دانشجویی توسط کارشناسان انجام شده و گزارش آن به اینجانب رسیده و سعی بر آن بوده که این بازدیدها منجر به نتایج مورد انتظار و رفع موانع پیش رو باشد.

وی افزود: در بازدید تیم فرهنگی دانشجویی دانشکده از سراهای دانشجویی مجموعه در لارستان، روند رو به جلوی در حل برخی مشکلات کاملا مشهود است و البته برخی مسایل هم فراموش شده بود که فورا در دستور کار قرار گرفت.

اسروش تصریح کرد: راه اندازی نمازخانه سرای شهید مطهری برادران، امکانات مورد نیاز آن و سامان دهی اتاق ها، تعمیرات اساسی سرویس بهداشتی سرای پردیس خواهران، اتاق مطالعه خواهران رشته پزشکی، تهیه تجهیزات گرمایشی و نصب پرده های خوابگاه خواهران پزشکی و مقدمات راه اندازی آشپزخانه این گروه از جمله اقدامات اخیر در سراهای دانشجویی لارستان است.

گفتنی است در این بازدید کارشناسان مدیریت فرهنگی و دانشجویی، تاسیسات دانشکده پرستاری و نیز برخی نمایندگان دانشجویان این بازدید کننده را همراهی می کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین