شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خوابگاه آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای لارستان همچنان چشم‌انتظار تامین بودجه

فرماندار ویژه لارستان با دکتر جعفر ترک زاده رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

فرماندار ویژه لارستان با دکتر جعفر ترک زاده رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندارویژه لارستان با دکتر جعفر ترک زاده رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست که قدرت الله یادگاری فرد رییس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان نیز حضور داشت، در خصوص پروژه ی نیمه تمام خوابگاه خیرساز دانشجویان آموزشکده ی فنی و حرفه ای لارستان، ارتقاء آموزشکده و سایر مسائل و مشکلات اداری و آموزشی آموزشکده، بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه آموزشکده فنی و حرفه ای در ارتقای سطح اشتغال بسیار تاثیرگذار است، اظهار کرد: باید با حمایت مسئولان استان گام های موثری در راستای تقویت آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان برداشته شود.

همچنین دکتر جعفر ترک زاده رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس هم قول مساعد داد که درخواست های فرماندار ویژه لارستان را به جد پیگیری نماید و طی هفته های آتی از آموزشکده و پروژه ی در حال احداث خوابگاه خیرساز دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای بازدید داشته باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین