چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آموزش رایگان مهارت‌های اشتغال‌زا در لارستان+رشته‌ها

  رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان از برگزاری کارگاههای آموزشی رایگان مهارت‌های اشتغال‌زا در این مرکز خبر داد. حجت ایزدمهر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با…

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان از برگزاری کارگاههای آموزشی رایگان مهارت‌های اشتغال‌زا در این مرکز خبر داد.

حجت ایزدمهر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اهمیت نقش آموزش و کسب مهارت در راه‌اندازی شغل، اظهار داشت: با فراگیری تئوری و عملی مهارت‌ها توسط کارآموزان می‌توان نسبت به ایجاد شغل با دغدغه کمتر، امیدوار بود.

وی از برگزاری کارگاههای آموزشی رایگان مهارت‌های اشتغال‌زا در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای لارستان خبر داد و افزود: این کلاس‌ها در بازه زمانی متغیر ۲۲ تیرماه تا اوایل مهرماه متناسب با نوع و ساعت آموزش رشته‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول درباره نحوه ثبت نام از متقاضیان علاقمند، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان یا تماس با شماره‌های -۵۲۲۴۸۱۴۳–۵۲۲۴۹۸۸۰ و همچنین مراجعه به سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور به نشانی http://www.portaltvto.com/ اقدام به نام‌نویسی کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان با اذعان به اینکه دوره‌های طرح تابستانه برای رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال بشکل رایگان به اجرا درمی‌آید، خاطر نشان کرد: در پایان دوره، گواهینامه مهارت برای ۱۵ تا ۱۸ سال صادر می‌شود.

ایزدمهر درخصوص نوع رشته‌ها نیز گفت: مهمترین این رشته‌ها عبارتنداز؛ ساخت مدارات الکترونیکی ساده، اندازه گیری و پیاده‌سازی مدار الکترونیکی ربات، ساخت سازه های مکانیکی ربات، نصب سیستم­ دوربین­های مداربسته، نصب سیستم­ دوربین­ های تحت شبکه، راه اندازی و تعمیر پکیج شوفاژ گرمایشی دو مبدله، نصب درهای اتوماتیک پارکینگی، نصب و سرویس دستگاه های سختی گیر و تصفیه آب خانگی، سازنده وسایل تزئینی با رزین، دوخت سرویس آشپزخانه و غیره است.

وی مهمترین مزیت آموزش‌های فنی و حرفه ای عملی و کاربردی بودن و اعتبار بین المللی مدارک برشمرد و یادآور شد: برای پذیرش افراد غیربومی جهت شرکت در کلاسها محدودیتی وجود ندارد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان اضافه کرد: با توجه به رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور(زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی) کلاس‌ها کاربردی و منطبق با بازار کار طراحی شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین