جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در راستای سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل صورت می گیرد

حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در لارستان

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: این فرمانداری آماده حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در منطقه لارستان بزرگ است.

معاون استانداروفرماندارویژه لارستان گفت: این فرمانداری آماده حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در منطقه لارستان بزرگ است.

به گزارش میلاد لارستان؛ شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار، ائمه جمعه و جماعات، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و بخش و جمعی از معتمدین، خیرین و دهیاران روستاهای بخش اوز باعلی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا امام جمعه اوز و فیشور و بخشدار،سال جدید را به فرماندار ویژه لارستان تبریک گفتند واز تلاشهای یک ساله ایشان تقدیروتشکر کردند.

درادامه علی اکبرنجیب زاده فرماندارویژه لارستان هم درسخنانی ضمن تبریک سال نو،سال ۱۳۹۵ را سالی توام باموفقیت،سربلندی و تندرستی برای مردم شریف منطقه لارستان آرزو کرد.

وی افزود: به حمدا… باهمت مسئولین ومردم شریف ونجیب شهرستان ،سال ۹۴ را باتمام فرازونشیبش پشت سر گذاشته شد وشکرخدا عملکرد قابل قبولی از سوی مسوولین ارائه گردید.

معاون استاندار فارس با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل ، از همه برای سرمایه‌گذاری در منطقه دعوت کرد.

وی تصریح کرد:با توجه به موقعیت ویژه این شهرستان ، از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می خواهم که در این منطقه سرمایه گذاری کنند و فرمانداری ویژه لارستان نیز  آمادگی کامل دارد که با تمامی سرمایه گذاران همکاری لازم داشته باشد.

نجیب زاده ادامه داد: یکی از فرصت‌های خوبی که داریم استفاده از تسهیلات بانکی است و نیاز است سرمایه گذاران با ارائه طرح‌های قابل توجیه از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در ادامه همه مردم ومسئولان را به تلاش برای تحقق شعار سال دعوت کرد و گفت: معنای تحقق اقتصاد مقاومتی این است که من اراده کنم،شما اراده کنید و همه به اتفاق برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی  بکوشیم و باری از مشکلات همشهریان خود برداریم و همواره اتکاء به تولیدات داخلی داشته باشیم تا زمینه اشتغال و تولید فراهم گردد.

نجیب زاده سپس به پیروزی های هسته ای در سال گذشته هم اشاره کردوگفت: به کمک خداوند متعال وباحمایت های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم شریف ایران اسلامی و تدبیر دولت ،جمهوری اسلامی ایران بااقتدار دست به کار بزرگی زد که در آینده دستاوردهای خوبی نصیب این ملت و کشور خواهد شد .البته یک سری مشکلاتی در این خصوص  وجود دارد که به مرور زمان مرتفع خواهد شد.

وی گفت: به حمدا… باتعامل وهمدلی  بین مردم و مسئولین کارهای خوب وبزرگی درسطح بخش اوز انجام گرفته است ودرسال جدید نیز بایستی تلاش وکوشش مسئولین بیشتر ومضاعف شود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بخش اوزدارای زیرساخت های خوبی است، افزود: برای عمران وآبادانی اوز بایستی کمر همت بسته شودو از همه ظرفیتها جهت رسیدن به آنچه که مردم اوز شایستگی آن را دارند استفاده و در این راه برنامه ریزی های لازم انجام بگیرد.

وی اظهار داشت: در سال ۹۴ در اکثر مناطق شهرستان، بخصوص در روستاهای محروم کارهای بسیار خوبی انجام شد،که از این بابت خداوند را سپاسگزاریم.امیدواریم کشور ما با هدایت های رهبری وتدبیر دولت روز به روز پیشرفت کند و به تبع آن،استان و شهرستان ما هم توسعه و رشد مضاعف داشته باشد.

نجیب زاده در پایان بیان کرد: کشور ما همواره از ضریب امنیت قابل قبولی برخوردار بوده و به فضل پروردگار خواهد بود که اینها بواسطه خون مقدس شهدا است که بایستی قدر این امنیت را بدانیم.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین