یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اختصاص بودجه برای تکمیل خوابگاه دانشجویی و ساختمان استادسرا علوم پزشکی لارستان

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان از اختصاص بودجه ۱۲۵ میلیارد ریالی به سرای دانشجویی و ۶۰ میلیارد ریالی برای تکمیل ساختمان استادسرای پردیس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان از اختصاص بودجه ۱۲۵ میلیارد ریالی به سرای دانشجویی و ۶۰ میلیارد ریالی برای تکمیل ساختمان استادسرای پردیس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان‌پور ضمن خیر مقدم به مهمانان، با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان را محکوم می کنم، اظهار کرد: در دوره ارزیابی و اعتبار بخشی های قبلی نکات ارزشمندی از اساتید یاد گرفتیم که در این دوره شاهد اجرای این آموزه ها خواهید بود.

وی افزود : انشکده علوم پزشکی لارستان با سابقه ۳۶ ساله در حوزه آموزش دانشجویان بالینی، ید طولایی در مقوله تربیت این دانشجویان دارد.

این مسئول تصریح کرد: علی رغم صدور مجوز جذب دانشجو در رشته پزشکی، متاسفانه اعتبار خاصی از سوی دولت اختصاص داده نشد، لذا با همراهی همکاران و حضور پررنگ خیرین توانستیم زیر ساختهای لازم را تامین کنیم.

سلمان‌پور عنوان کرد: به حمدالله با کمک دولت توانستم بودجه ۱۲۵ میلیارد ریالی را برای تکمیل خوابگاه دانشجویی پردیس جذب کنیم.

وی ادامه داد: با پیشرفت ۹۸ درصدی ساختمان استادسرا و تامین اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی برای پایان پروژه، انتظار داریم بتوانیم افتتاح این پروژه را هم به زودی زود داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با استمداد از الطاف الهی، در ادامه مسیر خدمت به مردم موفق باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین