شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

درجه ‌شهرداری لار از ۸ به ۹ ارتقا یافت

با پیگیری های انجام شده و ابلاغ وزیر کشور، درجه ‌شهرداری لار از ۸ به ۹ ارتقا یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، شهردار…

با پیگیری های انجام شده و ابلاغ وزیر کشور، درجه ‌شهرداری لار از ۸ به ۹ ارتقا یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، شهردار لار از ارتقا درجه شهرداری این شهر به درجه ۹ خبر داد و گفت: با پیگیری های مستمر و ثمر بخش در چند ماه اخیر و ابلاغ صبح امروز وزیر کشور (۱۹ دی ماه جاری)، درجه شهرداری لار از ۸ به ۹ ارتقا یافت.

اصغر فرودی با اعلام این خبر خوب، از پیگیری های دکتر ایمانیه استاندار فارس، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، اعضای شورای اسلامی شهر لار، شهرداران سابق و دیگر مدیران استانی و شهرستانی تقدیر کرد و این ارتقا را که پیامدهای خوب و مثبتی به دنبال خواهد داشت؛ به شهروندان شریف و صبور لار و منطقه لارستان بزرگ تبریک گفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “درجه ‌شهرداری لار از ۸ به ۹ ارتقا یافت”

  1. قابل توجه مسولین. وشورای شهر. اوز گفت:

    دراین دوسال اخیر. شهرداری های منطقه. شامل. گراش. جویم. خور. لطیفی. وعماد شهر. واخیرا. شهرداری. لار. ارتقای. رتبه. یافتند. اما. شهرداری. با سابقه اوز. که بعداز. لار دومین شهرداری. در جنوب. فارس. بوده. است کماکان درجا. میزند. وارتقای پیدا نکرده. است.

  2. ناشناس گفت:

    بمنظور ارتقای درجه شهرداری لار اقدامات لازم ازسال ۹۷ و دوره پنجم شورای اسلام شهر اغازو سال اخر فعالیت شورای شهر دوره پنجم درجه شهرداری از درج ۸ به درجه ۹ ارتقا یافت و موافقت ان از سوی وزارت کشور اعلام گردید. حال چگونه امروز شهردار جدید بوق و کرنا کرده وساز ودهل راه انداخته وبه به وچح چح میکند؟!؟!؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین