پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آب منطقه بیرم‌ از دو جبهه آبرسانی تامین می‌شود

  مدیرعامل شرکت آبفا فارس گفت: افت فشار آب در منطقه بیرم، قطعی های مکرر و عدم دسترسی مناسب مردم به آب بهداشتی از جمله مسائلی است که بیرمی ها…

 

مدیرعامل شرکت آبفا فارس گفت: افت فشار آب در منطقه بیرم، قطعی های مکرر و عدم دسترسی مناسب مردم به آب بهداشتی از جمله مسائلی است که بیرمی ها و مردم این منطقه خواستار رفع آن هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایلنا، علی جان صادق پور در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص تامین آب این منطقه به ایلنا گفت: بیرم‌ منطقه‌ای است که آب شرب از منابع محلی ندارد اما چاه‌های مختلفی برای بهداشت در این منطقه حفر شده است؛ برای شرب مردم نیز آب شیرین کن نصب شده، اما دسترسی راحت به آب شرب وجود ندارد.

صادق پور با اشاره به اینکه دو گزینه از طریق این شرکت برای تامین آب بخش بیرم در حال پیگیری است، گفت: یکی از آنها نصب آب شیرین کن و خرید آب از خط انتقال خلیج فارس است که توسط بخش خصوصی در حال اجراست و دیگری به صورت میان مدت انتقال آب از سد سلمان بوسیله خطوط انتقال اجرا شده و یا در حال انجام است که به صورت معکوس و تا زمانی که خط تکمیل شود این آبرسانی انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفا فارس معتقد است؛ با توجه به وسعت استان و شرایط حاد خشکی به خصوص کاهش بارندگی هیچ راهی جز مدیریت تقاضا نداریم و در این موضوع موفق نخواهیم شد جز آنکه تمام شهروندان این موضوع را با تمام وجود رعایت کنند و هم در مصارف غیر شرب و هم شرب درست مصرف کنند .

صادق پور ادامه داد: یک خط انتقال برق اختصاصی ۴۳ کیلومتری برای آن تعریف شده است و ۱۲ مخزن تعادلی که ۷۵ هزار مترمکعب ظرفیت دارد؛ به طور کلی اصلاح این خط مهم و نقش ارزنده‌ای برای تامین آب شهرهای لار، گراش، اوز، خنج، قیر، فتح آباد، امام شهر، خور، لطیفی و فیشور دارد.

وی افزود: شاخص های مهم امسال جز اولویت کاری ما بوده و اقدامات گسترده ای در دو سال گذشته انجام‌گرفته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین