پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

میدان امام رضا(ع) لار در محاصره فروشندگان آزاد

میدان امام رضا (ع) لار در محاصره فروشندگان آزاد قرار گرفته است. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، مدتی است اطراف میدان امام رضا(ع) شهر لار پر از اشخاصی…

میدان امام رضا (ع) لار در محاصره فروشندگان آزاد قرار گرفته است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، مدتی است اطراف میدان امام رضا(ع) شهر لار پر از اشخاصی شده که بصورت آزاد با فروش میوه و صندلی و… مشغول فعالیت هستند. با صحبت با برخی فروشندگان اظهار داشتند که شهرداری از آنها بابت این اتفاق ماهانه میزانی اجاره دریافت می کند که شاید شهرداری نیز از این اتفاق ناراضی نباشد.

اینکه فی نفسه شهرداری لار در فکر افرادی باشد که توان اجاره یا خرید مغازه نداشته باشند و برای انها مکان های ارزان قیمت در نظر بگیرد کار بسیار پسندیده ای است اما جای این سوال مطرح می شود که آیا استقرار این حجم از دستفروشان محترم در میادین و خیابان های شهر لار از جمله روبروی هنرستان ابوذرغفاری، میدان علم و فناوری، جاده موجود در روبروی مجتمع نیلی و از همه شلوغ تر میدان امام رضا(ع) باعث نازیبایی شهر لار نمی شود؟

جنبه دیگر این اتفاق خطر تصادفی است که فروشندگان و خریداران را تهدید می نماید. از آنجا که در مکان های یاد شده مکان خاصی جهت پارک ماشین ها در نظر نگرفته شده و اصولا توسط دست فروشان پر شده است اجبارا خریداران ماشین خود را به سمت وسط خیابان پارک می نمایند که خطر تصادف را افزایش می دهد.

در پایان زیبنده است شهردار محترم و مسئولین ذیربط برای این مسئله چاره ای بیاندیشند. مثلا می توان در جاده بائن یا …. بخشی از جاده خاکی را صاف کرده و در آنجا اسپیس نصب کرد و با هزینه کم به افراد اجاره داد تا هم نمای شهر زشت نشود، هم شهرداری با اجاره آن مکان درآمدی کسب نماید و هم اینکه فروشندگان بتوانند به کار خود ادامه دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “میدان امام رضا(ع) لار در محاصره فروشندگان آزاد”

  1. ناشناس گفت:

    مگر شهر زیباست که میوه فروشان سیار انرا نازیبا کرده است؟!ولی وجود میوه فروشان سیار موجب تصادف میگردد مورد تایید است.جهت اطلاع شهروندان محترم، از قرار اطلاع شهرداری لار از تمامی این دکه فروشان اجاره میگیرد واز طرفی ازراهنمایی رانندگی باید گله کرد که نسبت به این موضوع که خطرافرین بوده بی تفاوت میباشد وضرورت دارد چاره اندیشی شود

  2. ناشناس گفت:

    در حاشیه میدان امام رضا کسانی مشغول میوه فروشی هستند که در بازار میوه وتره بار شهرداری دارای غرفه هستند وحضور آنها موجب تصادف وزشت شدن ورودی شهر شده است. شهردار محترم اگر زحمت بکشند وبه آنجا سر بزنند متوجه خواهند شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین