سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

شکستِ تلخ؛ بانوان لارستانی یک گل کم آوردند

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در هفته هشتم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران با اختلاف یک گل باخت. به گزارش میلاد لارستان، تیم شهید چمران لارستان…

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در هفته هشتم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران با اختلاف یک گل باخت.

به گزارش میلاد لارستان، تیم شهید چمران لارستان روز جمعه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ میزبان تیم شهدای رزکان البرز بود که در نهایت منجر به باخت شهید چمران لارستان انجامید.

این بازی برای تیم میزبان از اهمیت زیادی برای فرار از انتهای جدول برخوردار بود اما هر ۲ تیم بازی پایا پایی را به نمایش گذاشتند و در پایان هم این تیم شهدای رزکان البرز بود که با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ به برتری دست یافت و با ۲ امتیاز شیرین لارستان را ترک کرد تا ناکامی های شهید چمران ادامه داشته باشد.

 

جدول رده بندی در پایان هفته هشتم

با پایان یافتن هفته هشتم تیم سنگ آهن بافق یزد با ۱۴ امتیاز کماکان در صدر جدول ایستاد، تیم های فولاد هرمزگان و زاگرس کازرون هم به ترتیب دوم و سوم شدند تا رقابت برای قهرمانی بین این سه تیم ادامه داشته باشد.

 

خطر سقوط برای تیم شهید چمران لارستان 

همچنین تیم شهید چمران لارستان با سه امتیاز در رده هفتم ایستاد و تیم سنندج هم بدون امتیاز هشتم شد تا این ۲تیم در خطر سقوط به دسته یک قرار گیرند.

به گزارش ایرنا هفته نهم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ۲۹ دی برگزار می‌شود و طی آن نفت و گاز گچساران با فولاد هرمزگان، فولاد مبارکه سپاهان با شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون با سنندج و سنگ آهن بافق با شهدای رزکان البرز دیدار خواهند کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین