دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
نخبه بسیجی لاری در گفتگو با میلاد لارستان:

از بین ۷۰ طرح نمایشگاه ملی دستاوردهای برتر سربازان فناور کشور به عنوان یکی از 5 طرح برتر برگزیده شدم

علیرضا محمودی جوان نخبه بسیجی لارستانی و مدیرعامل شرکت دانش بنیان آدرین رشد دایان است که طرح و محصول تولیدی اش اخیرا در اولین نمایشگاه دستاوردهای سربازان فناور و نخبه…

علیرضا محمودی جوان نخبه بسیجی لارستانی و مدیرعامل شرکت دانش بنیان آدرین رشد دایان است که طرح و محصول تولیدی اش اخیرا در اولین نمایشگاه دستاوردهای سربازان فناور و نخبه در شرکت های دانش بنیان کشور به عنوان یکی از ۵ طرح برتر در شبکه های کشوری برگزیده شده است.

وی در گفتگو با میلاد لارستان با بیان اینکه اولین نمایشگاه دستاوردهای سربازان فناور و نخبه در شرکت های دانش بنیان از سوی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار گردیده اظهار داشت: در این نمایشگاه از بین طرح های مختلف ۷۰ طرح در نمایشگاه حضور داشته اند و در میان طرح های مذکور نیز ۵ طرح به عنوان طرح های برتر برگزیده شدند.

محمودی افزود: در این نمایشگاه مسئولان کشوری و لشکری حضور یافته و از تلاش های علمی صورت گرفته در حوزه های مختلف بازدید به عمل آوردند.

این نخبه بسیجی که عضو پایگاه مقاومت شهید رویینا لار می باشد ادامه داد: محصول تولیدی بنده در ۲ فاز طراحی شده بود که فاز اول برای اولین بار در دنیا تولید شده و ترکیب مایعی است که جایگزین دستگاه پاستور کننده شیر و آغوز میشود. وی بیان داشت: با توجه به اینکه گوساله سیستم ایمنی را از مادر و آغوز دریافت میکند کیفیت مهم می باشد و با افزودن این مایع بار میکروبی کاهش می یابد.

این جوان لاری در عین حال فاز دوم محصول را نیز این گونه تشریح نموده و افزود: با توجه به رسیدن ایمونوگلبولین های سالم به گوساله، تحریک بیشتربه ساخت محصول صورت گرفته و با ایده گرفتن از محصول آمریکایی، با بومی سازی و ارتقا آن که ۱۷ جزئی هست و علاوه برتحریک سیستم ایمنی…به افزایش وزن و کاهش سن از شیرگیری کمک میکند، گامی بزرگ در راستای افزایش وزن و کاهش هزینه دارو و درمان که مستقیما با صرفه مردم و قیمت تمام شده گوشت ارتباط دارد برداشته شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین