شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیگیری ۴ رشته جدید برای دانشگاه آزاد لار؛ از کارشناسی تا دکترا

  نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ۴ رشته جدید برای دانشگاه آزاد لار در مقاطع کارشناسی تا دکترا خبر داد. به…

 

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ۴ رشته جدید برای دانشگاه آزاد لار در مقاطع کارشناسی تا دکترا خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده در آبان ماه سال جاری به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان پیگیر اختصاص رشته‌های جدید در مقاطع مختلف به این دانشگاه شد.

وی در همین رابطه نامه‌ای به آن دانشگاه نوشت و خواستار تصویب و راه‌اندازی رشته‌‌های «روان‌شناسی» در مقطع کارشناسی پیوسته، «آموزش ابتدایی» و «حقوق جزا و جرم‌شناسی» در مقطع کارشناسی‌ارشد و «حقوق خصوصی» در مقطع دکترا شد.

دکتر آزادیان دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در همین رابطه نامه‌ای به دکتر قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نوشت و عنوان کرد که موضوع در کمیته گسترش استان بررسی شود.

وی همچنین خطاب به رئیس دانشگاه آزاد فارس اظهار داشت: در صورت تایید، نسبت به اعلام اعضای هیات علمی متناسب با ترکیب اعلام‌شده مبنی بر وجود یک استادیار و ۲ مربی برای هر رشته در کارشناسی پیوسته، یک دانشیار و ۲ استادیار برای هر رشته در کارشناسی‌ارشد و یک استاد، ۲ دانشیار و ۳ استادیار برای هر رشته در دکترای تخصصی صورت گیرد.

حسین‌زاده در نامه خود بنابر اعلام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان خواستار رفع برخی نیازمندی‌ها هم شده بود که در نامه مرکز به رئیس دانشگاه استان آمده است آن نیازمندی‌ها هم بررسی و نتیجه اقدامات به اطلاع‌شان رسانده شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری ۴ رشته جدید برای دانشگاه آزاد لار؛ از کارشناسی تا دکترا”

  1. ناشناس گفت:

    جناب اقاي دكتر زارع رييس محترم دانشگاه ازاد اسلامي واحد لارستان، ضمن تشكر از زحمات شما و اقاي حسين زاده، شايسته است و پيشنهاد ميگردد يادي از موسسين دانشگاه دانشگاه برده شود. يادكنيم از ديگران تا ديگران ياد كننداز ما.با تشكر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین