یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تصاویر: گردهمایی ۲۰۵ سیم‌بان برق جنوب فارس در لار

رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری شهرستانهای جنوبی استان فارس در شهر لار در حال برگزاری است. این رویداد در جهت اجرای ابلاغیه وزارت نیرو و موضوع اجرای نظام…

رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری شهرستانهای جنوبی استان فارس در شهر لار در حال برگزاری است. این رویداد در جهت اجرای ابلاغیه وزارت نیرو و موضوع اجرای نظام نامه ارزیابی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری و با توجه به گستردگی استان فارس، این پروژه در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در چهار منطقه برنامه ریزی شده و هم اکنون جهت شهرستانهای جنوبی با محوریت لارستان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، صلاحیت حرفه ای ٢٠٥ نفر از سیم بانان و نیروهای پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس طی سه روز از اول تا سوم بهمن در شهر لار با حضور ٣٠ ارزیاب استانی و کشوری مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرد.

در ادامه تصاویری از این رویداد را که با شرکت سیم بانان و نیروهای پیمانکاری شهرستانهای لارستان، خنج، گراش، مُهر، لامرد، اوز و جویم به میزبانی شهر لار در حال برگزاری است را از لنز دوربین احسان غارتی می‌بینیم:

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین