یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

انعقاد قرارداد دوجانبه تامین دستگاه رادیوگرافی دیجیتال برای بیمارستان اوز

پس از ماهها تلاش، قرارداد دوجانبه تامین دستگاه رادیوگرافی دیجیتال برای بیمارستان اوز منعقد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده…

پس از ماهها تلاش، قرارداد دوجانبه تامین دستگاه رادیوگرافی دیجیتال برای بیمارستان اوز منعقد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده از تنظیم قرارداد در راستای اختصاص تجهیزات مورد نیاز رادیوگرافی خبر داد و اظهار داشت: پس از ماهها تلاش در راستای تامین دستگاه رادیوگرافی دیجیتال برای بیمارستان امیدوار اوز، در آستانه ایام الله دهه فجر، موفق به اخذ مجوز و تنظیم قرارداد دوجانبه با هیات امنای ارزی وزارت بهداشت شدیم.

وی افزود: این مهم در که نتیجه تعامل و مدیریت صحیح حوزه های توسعه و درمان دانشکده با معاونتهای مربوطه در وزارت است، در راستای توزیع عادلانه تجهیزات پزشکی و با توجه به اعلام نیاز آن مرکز بر اساس آمار عملهای جراحی ارتوپدی در بیمارستان امیدوار شهرستان اوز محقق شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به لزوم به روزرسانی تجهیزات، با هدف افزایش بهره وری و ارتقا خدمات خاطر نشان کرد: این دستگاه پیشرفته پس از تکمیل مفاد قرارداد و انتقال به دانشکده، در بخش رادیولوژی بیمارستان امیدوار اوز نصب می شود و در موارد شکستی می تواند قدرت تشخیصی پزشکان را افزایش دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین