شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ویزیت رایگان ۳۱۴ بیمار در روستای سیف‌آباد خنج

درمانگاه تخصصی جهادی در روستای سیف‌آباد شهرستان خنج برپا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با چهل و پنجمین…

درمانگاه تخصصی جهادی در روستای سیف‌آباد شهرستان خنج برپا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی جهادی در منطقه محروم سیف‌آباد این شهرستان نمود.

دکتر اردشیر رزم‌پور مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج در این خصوص گفت: طبق هماهنگی قبلی با سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج، بمناسبت دهه مبارک فجر با مشارکت پزشکان متخصص بیمارستان نبی‌اکرم(ص) و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، با حداکثر متخصصین توانستیم درمانگاه جهادی تخصصی در منطقه محروم سیف‌آباد را برپا کنیم که به لطف خداوند، با استقبال خوبی هم روبرو شد.

وی عنوان کرد: در این اردوی جهادی، ۳۱۴ نفر بصورت رایگان ویزیت شدند که ۴۲ نفر توسط متخصص اعصاب و روان، ۵۰ نفر توسط متخصص اطفال، ۳۵ نفر توسط متخصص ارتوپدی، ۲۳ نفر توسط متخصص قلب و عروق، ۳۰ نفر توسط جراح و متخصص مغز و ستون فقرات، ۵۴ نفر توسط متخصص گوش، حلق و بینی، ۴۰ نفر توسط پزشک عمومی و ۲۵ نفر توسط دندانپزشک مورد معاینه قرار گرفتند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی خنج اظهار داشت: در این اردوی تخصصی جهادی داروی رایگان نیز اهدا شد که مبلغ ۵ میلیون تومان هزینه فرانشیز دارو توسط خیر، تامین و اهدا گردید.

دکتر رزم‌پور از مشارکت حداکثری متخصصین بیمارستان نبی‌اکرم(ص) و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و همچنین همکاران در بسیج جامعه پزشکی شهرستان تشکر کرد.

وی همچنین از بازدید و حمایت‌های امام جمعه شهرستان خنج، فرمانده سپاه، ریاست اداره تبلیغات اسلامی، ریاست اداره آموزش و پرورش و ریاست بنیاد شهید شهرستان، شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج روستای سیف‌آباد، مدیریت و معلمان مدرسه شهید اکبری این روستا و بخصوص دانش‌آموزان این مدرسه که با اجرای مراسم و اجرای سرود از پزشکان استقبال کردند، تقدیر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین