پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

کسب مقام دوم شنا توسط دانشجو مجتمع آموزش عالی لارستان

مقام دوم مسابقات شنا دانشجویان دختر منطقه ۷ کشور به دانشجوی مجتمع آموزش عالی لارستان رسید. به گزارش میلاد لارستان، مسابقات شنا دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی…

مقام دوم مسابقات شنا دانشجویان دختر منطقه ۷ کشور به دانشجوی مجتمع آموزش عالی لارستان رسید.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات شنا دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۷ کشور با حضور ۲۴ ورزشکار شناگر به میزبانی مجتمع آموزش عالی لارستان در استخر عطایی لار برگزار شد.

در این مسابقات، که از ۱۷لغایت ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ صورت پذیرفت، دانشجویانی از دانشگاه های شیراز، مجتمع آموزش عالی لارستان، یاسوج، خلیج فارس بوشهر، موسسه غیرانتفاعی ارم شیراز و موسسه غیر انتفاعی آپادانا شیراز حضور داشتند. در این دوره از مسابقات خانم ملیحه سادات خاکسار دانشجوی رشته مهندسی صنایع مجتمع آموزش عالی لارستان در رشته ۵۰ متر پروانه و ۱۰۰ متر کرال پشت پس از شناگر تیم شیراز به مقام دوم دست یافت.

در مجموع امتیازات تیمی این دوره از مسابقات در بخش بانوان، دانشگاه های شیراز، آپادانا و خلیج فارس بوشهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

گفتنی است اعضای تیم مجتمع آموزش عالی لارستان را خانم ها ملیحه سادات خاکسار، کیانا عابدزاده، فاطمه روانشاد و راحیل تربنه تشکیل داده و مربیگری این تیم بر عهده خانم مریم حاجیان و سرپرستی این تیم را خانم زهره جعفری بر عهده داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین