پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

رقابت دانش‌آموزان شناگر در لارستان

رئیس هیات شنای لارستان گفت: دومین جشنواره شنای پسران فارس با حضور بیش از ۳۰۰ شناگر در قالب ۱۲ تیم از هفت شهرستان در لارستان برگزار شد و شناگران شیراز…

رئیس هیات شنای لارستان گفت: دومین جشنواره شنای پسران فارس با حضور بیش از ۳۰۰ شناگر در قالب ۱۲ تیم از هفت شهرستان در لارستان برگزار شد و شناگران شیراز و جهرم بیشترین مقام را در مجموع رده های مختلف سنی کسب کردند.

به گزارش میلاد لارستان، زهره جعفری در گفت و گو با ایرنا افزود: شناگران در این مسابقات از شهرستان های شیراز، جهرم، لامرد، سپیدان، استهبان، گراش و لارستان در شش رده سنی و از ۸ تا ۱۴ سال حضور داشتند و در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه سال جاری با میزبانی لارستان و در محل استخر عطایی به رقابت پرداختند.

جعفری ادامه داد: مسابقات شنای پسران به دو صورت انفرادی و گروهی و دارای بخش های مختلفی از جمله شنای آزاد، پروانه، کرال پشت و قورباغه بود که در این میان، شناگران گروه سرزمین شنا الف شیراز و گروه شناگران برتر جهرم در مجموع بخش های مختلف انفرادی و گروهی این رقابت ها، بیشترین تعداد کسب مقام اول را داشتند.

رئیس هیات شنای لارستان توضیح داد: در این مسابقات ۴۳ شناگر در قالب ۲ گروه از لارستان در آن حضور داشتند و برای قضاوت این رقابت ها نیز به طور کامل از داوران بومی استفاده شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین