جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کارشناسان فدراسیون شنا از استخرهای شنا لارستان بازدید می‌کنند

برای برگزاری اردوی تیم ملی شنا ایران در لارستان، بزودی کارشناسان فدراسیون شنا از استخر های این شهرستان بازدید می‌کنند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری…

برای برگزاری اردوی تیم ملی شنا ایران در لارستان، بزودی کارشناسان فدراسیون شنا از استخر های این شهرستان بازدید می‌کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان به همراه محمدحسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان و محمود لادنی دبیر هییت شنای لارستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات هیات شنا این شهرستان با محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست مقرر شد دوره ارتقا مربیگری با حضور مربیان و کلینیک های تخصصی مربیگری شنا با تدریس اساتید ملی از فدراسیون شنا در لارستان برگزار شود.

همچنین مصوب شد برای برگزاری اردوی تیم ملی شنا ایران در لارستان، بزودی کارشناسان فدراسیون شنا از استخر های این شهرستان بازدید کنند.

در دیدار جداگانه‌ای، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان به همراه محمدحسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و محمود لادنی دبیر هییت شنای لارستان با مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار و گفتگو کردند.

کسب امتیاز شرکت در کلاس مدرسی نجات غریق به صورت مجزا برای لارستان، دعوت از ناجیان لارستانی رکورد دار برای شرکت در اردوی تیم ملی، اخذ مجوز برگزاری دوره درجه ۲نجات غریق با حضور شرکت کنندگان از سه استان همجوار در لارستان و بازدید کارشناسان از پتانسیل نجات غریق لارستان از مهمترین تصمیمات این نشست بود.

همچنین مقرر شد رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران به لارستان سفر کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین