یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ضربه وزارت اطلاعات ایران به عناصر موساد قابل تقدیر است

امام جمعه لار با اشاره به اینکه در هفته اخیر وزارت اطلاعات با صدور بیانیه‌ای از یک اتفاق بزرگ که ضربه سهمگینی به رژیم‌صهیونیستی وارد شد، خبر داد، عنوان کرد:…

امام جمعه لار با اشاره به اینکه در هفته اخیر وزارت اطلاعات با صدور بیانیه‌ای از یک اتفاق بزرگ که ضربه سهمگینی به رژیم‌صهیونیستی وارد شد، خبر داد، عنوان کرد: در این بیانیه اعلام شد که وزارت اطلاعات موفق به شناسایی و کشف و ضربه عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا شده است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، با طرح این سوال که؛ چرا ما انقلاب کردیم؟!، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به این سوال می‌فرمایند؛ مبانی انقلاب مسئله مردم و استقلال کشور، مسئله تدین و پایبندی به مبانی اسلامی، مبارزه با استکبار و زورگویی، موضوع فلسطین، وضعیت معیشت مردم و غیره هندسه ترسیم انقلاب است.

وی با استناد به کتاب «دیگر دروغ‌ها درباره ایران کافی است» با بیان اینکه ایران کشوری بی‌همتاست، افزود: ایران با هیچ‌یک از کشورهای همسایه خود قابل قیاس نیست، عزم راسخ مردم برای تغییر در راستای رسیدن به استقلال و کرامت، نظیری در تاریخ معاصر نداشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه دشمنان به وسیله فضای مجازی بدنبال به سُخره گرفتن ارزش‌های ایرانیان نظیر حجاب و دیانت و نماز و اعتکاف و حج و جهاد ما هستند، تصریح کرد: ایران در عصر حاضر در معرض اتهام بزرگترین حامی تروریسم جهانی قرار گرفته است و این اتهام توسط غرب به ویژه انگلیس و آمریکا طرح شده است در حالی که خودشان بزرگترین حامیان تروریسم تاریخی هستند.

امام جمعه لار با اذعان به اینکه دشمن در عرصه انتخابات پیش‌رو بدنبال زورآزمایی با ملت ایران است، خاطر نشان کرد: به مدد الهی در انتخابات آتی در ایران اسلامی و لارستان شاهد یک سیلی دیگر به دشمنان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در هفته اخیر وزارت اطلاعات با صدور بیانیه‌ای از یک اتفاق بزرگ که ضربه سهمگینی به رژیم‌صهیونیسی وارد شد، خبر داد، عنوان کرد: در این بیانیه اعلام شد که وزارت اطلاعات موفق به شناسایی و کشف و ضربه عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا شده است.

وی با ابراز خرسندی از امنیت پایدار در ایران اسلامی، آن را مرهون خون پاک شهدا و نیروهای امنیتی دانست و ادامه داد: طی روزهای اخیر ۴ شهید از نیروی انتظامی در شیراز و نی‌ریز با نثار جان خود، امنیت را برای جامعه رقم زده‌اند.

امام جمعه لار بار دیگر با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن و سالروز سقوط رژیم ستم‌شاهی، عنوان کرد: امید می‌رود با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وظیفه خود عمل کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم به سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در پنج سال قبل اشاره کرد و افزود: بهتر است گزارشی درباره اقدامات انجام شده در راستای تحقق این سند ارائه شود.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز را گرامیداشت و گفت: سالروز صدور فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی را در پیش داریم که این فرمان جلوی یک توطئه بزرگ را گرفت و مانع اجرای برنامه انگلیسی‌ها علیه اسلام شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ضربه وزارت اطلاعات ایران به عناصر موساد قابل تقدیر است”

  1. لاری. از محله. پاقلعه گفت:

    آفرین بر این استاد. حوزه. ودانشگاه خدایا شکرت

  2. ناشناس گفت:

    درود بر كاركنان محترم روزنامه ميلاد كه به تذكر و راهنماييهاي مردم توجه ميكنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین